شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 32073
تاریخ انتشار: 12 دی 1395 16:47
دارنده دو مدال نقره و برنز سنگین وزن المپیک گفت: تمرینات جدی و اصلی برای جام جهانی را با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد آغاز کردم.
به گزارش مهر: کمیل قاسمی آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم اردوی تیم ملی کشتی با بیان اینکه شرایط مطلوبی را برای رسیدن به آمادگی لازم در جام جهانی طی می‌کند، گفت: خوشبختانه بعد از بازگشت از المپیک توانستم ریکاوری و سپس تمرینات سبکی را پشت سر بگذارم و از چندی پیش تمریناتم را با حضور در اردوهای تیم ملی برای رسیدن به آمادگی لازم آغاز کردم.
وی تصریح کرد: البته فاز جدید تمرینات من برای حضور در جام جهانی تهران به تازگی با حضور در اردوی تیم ملی آغاز شده و امیدوارم بتوانم در این مسابقات به خوبی نتیجه بگیرم.

نایب قهرمان رقابتهای جهانی ۲۰۱۴ ازبکستان در پایان افزود: با توجه به میزبانی جام جهانی در تهران، مسئولیت سنگینی بر دوش ملی پوشان و همینطور کادر فنی است، چراکه ما باید در جمع برترین تیم های جهان به بهترین نتیجه یعنی قهرمانی برسیم. خوشبختانه در این بین باید به زحمات کادر فنی و همینطور عزم و انگیزه اردونشینان هم اشاره کرد که با روحیه و جدیت خاصی در حال تلاش هستند.

دور جدید تمرینات اردوی تیم ملی کشتی آزاد از روز ۵ دی ماه در خانه کشتی تهران آغاز شده که این تمرینات تا بطور چند مرحله ای و زمانبندی شده تا برگزاری جام تختی و جام جهانی ادامه خواهد داشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر