شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 31685
تاریخ انتشار: 03 دی 1395 13:35
مرکزمدیریت راه های کشور اعلام کرد؛ براساس آخرین اطلاعات دریافتی از هزار و 894تردد شمار فعال در محورهای برون‌ شهری طی 24 ساعت گذشته، کل تردد ثبت ‌شده نسبت به روز قبل از آن 4.3 درصد افزایش یافت.
راه امروز: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار در حال حاضر به ‌استثنای محورهای مسدود،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به ‌روال عادی در جریان است.
در این مدت، سهم وسایل نقلیه سنگین 15.3 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح انجام شده و هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.
طی 24 ساعت گذشته آزادراه کرج - تهران، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - قزوین، تهران - پاکدشت، تهران - شهریار، آزادراه ساوه - تهران، شهریار - تهران و آزادراه تهران - قم بیشترین تردد را در محورهای برون شهری به خود اختصاص دادند.
محور شمشک به دیزین در استان های تهران و البرز و کمربندی دهلران- اندیمشک، واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است و تردد وسایل نقلیه به دهلران - اندیمشک از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.
محور رامیان - اولنگ - شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است و محور پونل - خلخال ( حدفاصل زندانه تا الماس ) ، واقع در استان گیلان نیز تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود خواهد بود.
همچنین محور سروآباد - پاوه ( محدوده گردنه تته )، واقع در استان کردستان تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف، کولاک و نبود ایمنی کافی مسدود است. محور گنجنامه - تویسرکان ، واقع دراستان همدان نیز تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.
محور سی سخت - پادنا ، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف، کولاک و ریزش کوه مسدود خواهد بود.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر