دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 29849
تاریخ انتشار: 12 آبان 1395 12:08
استاندار تهران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم (هنر تدبیر) از سکوهای میانگین نرخ تورم سالیانه کشور که از ابتدای سال 92 تا سال 95 به صورت پلکانی طراحی شده و بازدیدکنندگان باید از روی آن پرش کنند، عبور کرد.
راه امروز: سید حسین هاشمی در جریان بازدید از این نمایشگاه ضمن ارزیابی طراحی زیبا و پویایی نمایشگاه هنر تدبیر گفت: هر فردی با 20 دقیقه وقت گذاشتن از این نمایشگاه می‌تواند دستاوردهای دولت تدبیر و امید را در سه سال گذشته مشاهده کند. در آمار و ارقام موجود در این نمایشگاه هیچ اغراقی نشده و واقعیت‌های موجود به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: این نمایشگاه نشان می‌دهد که دولت یازدهم در سه سال گذشته توفیقات بسیاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... داشته است.
وی ادامه داد: برای مثال در حوزه تولید گندم وضعیت کشور در آغاز به کار دولت تدبیر و امید در سال 92 به نمایش گذاشته و به تدریج افزایش تولید گندم نیز در این نمایشگاه قابل مشاهده است. به طوریکه نهایتا در سال جاری تولید گندم به بیش از حد نیاز داخلی رسیده است و می توانیم امروز گندم را صادر کنیم. این توفیق بزرگ در شرایطی به دست آمده که کشور در خشکسالی قرار گرفته است.
وی به تأمین نیاز دارویی کشور اشاره کرد و افزود: در این نمایشگاه در حوزه دارو مردم به خاطر دارند که در سال 92 مشکلات بسیاری وجود داشت ولی به حمدالله امروز در بحث دارو مشکلی نداریم و مردم نگران دارو نیستند. این موارد در نمایشگاه هنر تدبیر به خوبی با ساخت ماکت‌ها و المان‌های مختلف به نمایش گذاشته شده است و نکات ظریف و قابل لمسی برای عموم در این نمایشگاه وجود دارد.
وی در بخش دیگری از تشریح بازدید خود از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم گفت: در حوزه تورم نیز در این نمایشگاه به زیبایی با طراحی پلکان‌هایی که در ابتدای نمایشگاه نمایانگر نرخ تورم در سال 1392 است و عبور از آن به سختی انجام می‌شود توانسته کاهش نرخ تورم را تا سال 95 که به رقم 8.3 درصد رسیده و عبور از آن به راحتی امکان پذیر است، به نمایش بگذارد.
وی تاکید کرد: لازم است که دانشجویان، اساتید و مدیران کل با حضور در این نمایشگاه و بازدید از آن بتوانند نکات ظریف و قابل لمس این نمایشگاه را مشاهده کنند.
نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم (هنر تدبیر) در محل تالار وحدت برپا شده است.
منبع: اقتصاد آنلاین
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر