شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 29540
تاریخ انتشار: 04 آبان 1395 18:26
غیبت تکواندوکاران المپیکی در اردوی تیم ملی، دوری یک ماهه بیرانوند و مثبت شدن تست دوپینگ یک دوچرخه سواری مهم‌ترین اتفاقات ورزشی را در چهارم آبان تشکیل دادند.
به گزارش ایسنا، کشتی، تکواندو ، فوتبال، بوکس، دوچرخه سواری ، فوتبال خبرساز ترین رشته های ورزشی در روز سه شنبه بودند که البته اکثر این خبرها چندان هم خوشایند نبودند. برخی از این خبرها در ادامه آمده است که با کلیک بر روی تیتر هر خبر، متن کامل آن نیز در دسترس است:
غیبت تکواندوکاران المپیکی در اردوهای تیم ملی/ چه کسی از خدابخشی خبر دارد؟
اردوی تیم ملی تکواندوی مردان از شنبه اول آبان ماه آغاز شده است. اما نکته قابل توجه این اردو غیبت هر سه تکواندوکار ایران در المپیک ریو، در اردوهاست. به گفته سرمربی تیم ملی، مردانی و عاشورزاده با گرفتن رضایت نامه کتبی درخواست مرخصی کردند اما از خدابخشی خبر ندارد و گفته می شود که تلفن همراه خدابخشی خاموش است و از او  اطلاعی ندارند.

نام رکابزن ایرانی در لیست دوپینگی‌های 2016 اتحادیه جهانی
با اعلام اتحادیه جهانی نام علیرضا حقی در میان نفراتی که تست دوپینگشان در سال 2016 مثبت شده است، وجود دارد.

خبر بد برای تیم ملی و پرسپولیس
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل شکستگی از ناحیه دست، مجبور به گچ گرفتن آن شد.

"عزیزالله" یا "عزیزی خادم"؛ عزیز فدراسیون فوتبال کیست؟
نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال این هفته معرفی می‌شود. موضوعی که مقامات فدراسیون آن را تایید کرده‌اند. ظاهرا اکنون تنها مشکل مهدی تاج برای معرفی رسمی این فرد انتخاب یک "عزیز" از میان دو "عزیز" است.

وزیر آینده ورزش و پرسش‌های بی‌پاسخ و تکراری
محمود گودرزی وزیر مستعفی ورزش و جوانان 27 مهر 95 رسما با کابینه دولت تدبیر و امید خداحافظی کرد. او رفت اما دلیل رفتنش هم‌چنان بی‌پاسخ مانده است. وزیر جدید نیز دیر یا زود خواهد آمد اما آینده‌ی ورزش ایران هم‌چنان پر از پرسش خواهد ماند. پرسش‌هایی از جنس عدم توسعه‌ یافتگی و پیشرفت.

بی‌پرده با جمشید خیرآبادی
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان و دستیار محمد بنا در المپیک لندن پس از مدت‌ها قفل سکوتش را شکست و از توقع‌اش برای بدست گرفتن هدایت تیم ملی کشتی فرنگی ایران و جانشینی محمد بنا پرده برداشت.

سوت شروع بازی با عربستان نواخته شده 
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال جوانان در مورد دیدار تیمش با عربستان گفت‌: از الان سوت شروع بازی مقابل عربستان نواخته شده و با همکارانمان در اتاق آنالیز حضور داریم. عربستان بیشترین تماشاگر را در این مسابقات دارد، ولی می‌خواهیم به قهرمانی این مسابقات دست پیدا کنیم.

مبارزه بوکس جوانان ایران با حاشیه‌ها
تیم ملی بوکس جوانان ایران در حالی 27 آبان عازم مسابقات قهرمانی جهان می‌شود که غیر از تلاش برای شکست حریفان باید حواشی اطراف این تیم را هم تحمل کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر