شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 28275
تاریخ انتشار: 06 مهر 1395 12:40
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه اینترنت به روستاها را تنها برای وبگردی ندانست و گفت: قرار است روستاییان خدمات مورد نیاز خود برای ارتقای سطح زندگی و پیشرفت علمی فرزندانشان از اینترنت دریافت کنند.

راه امروز: «محمود واعظی» روز سه شنبه در افتتاح هشتمین کنفرانس بین المللی مخابرات ایران در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اینترنت روستایی همه خدمات دولتی را در اختیار آنان قرار می دهد.
عضو هیات دولت یازدهم بیان کرد: روستاییان باید بتوانند از همه خدمات شهرها در محل زندگی خود بهره مند شوند و اینترنت روستایی این امکان را فراهم کرده است.
به گزارش ایرنا، هشتمین کنفرانس بین المللی مخابرات ایران با هدف بهره مندی صنایع مخابرات از آخرین دستاورد های تحقیقاتی دنیا امروز (سه شنبه) در محل مرکز تحقیقات مخابرات ایران آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه دارد. 
این کنفرانس هر دو سال یک بار برگزار می شود و در این دوره نمایندگانی از هشت کشور از جمله آلمان، انگلستان، کانادا، نروژ و هلند حضور یافته اند.
به گفته محمود کمره ای دبیر علمی هشتمین کنفرانس بین المللی مخابرات، 410 مقاله علمی به این کنفرانس ارسال شده است که 167 مورد آن برای ارایه در کنفرانس پذیرفته شده اند.
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر