شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 2826
تاریخ انتشار: 02 شهريور 1392 20:17
تهران امروز: قالیباف می خواهد 5 سال دیگر در شهرداری بماند

آیا قالیباف کاندیدای ریاست جمهوری 96 هم می شود؟

یکی از روزنامه های وابسته به شهردار تهران از «برنامه ریزی قالیباف برای ابقاء در شهرداری تهران برای 5 سال آینده» خبر داد.

به گزارش راه مردم به نقل از سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ این روزنامه نوشت: پيرهادي به ارائه برنامه 5 ساله شهر تهران توسط محمد باقر قاليباف اشاره مي‌كند و در اين باره مي‌گويد:«محمدباقر قالیباف برنامه‌ 5‌ساله‌ای را برای شهرداری تهران ارائه کرده است و این برنامه در حال حاضر در اختیار اعضاي شورای شهر است.»

با وجود کارنامه مناسب قالیباف نسبت به برخی شهرداران قبلی، در صورت تحقق این اقدام بی سابقه، قالیباف تنها شهرداری بوده که 13 سال بر صندلی شهرداری تهران تکیه زده است.

با این حال، ناظران سیاسی می گویند در صورت ریاست قالیباف بر شهرداری، باید منتظر بود تا او در انتخابات ریاست جمهوری 96 کاندیدا شود!

قابل ذکر است، قالیباف به جز کاندیداتوری در انتخابات 84 ، سال 88 نیز قصد کاندیداتوری داشت که با وجود تشکیل ستادهای انتخاباتی و مخارج سنگین، در آخرین لحظات از حضور در این عرصه کناره گرفت.

وی همچنین در انتخابات 92 نیز کاندیدا شد. عمده ی اعضای ستاد انتخاباتی قالیباف از چهره های سرشناس شهرداری تهران بودند.

پس از انتخابات 92، بسیاری نسبت به هزینه های بی حساب و کتاب و بی سند و مدرک در شهرداری هشدار دادند و برخی ینز خواستار بررسی این هزینه های سنگین ستادهای انتخاباتی برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری شدند.
برچسب ها: قالیباف
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر