دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 28136
تاریخ انتشار: 03 مهر 1395 19:50
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز در غیاب دو بازیکن ملی پوش این تیم برگزار شد.
به گزارش راه امروز"، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی پیگیری شد. علیرضا منصوریان سرمربی استقلال ابتدا تمام اعضای تیم فوتبال استقلال را جمع کرد و با آنها دقایقی صحبت کرد.
اکثر زمان این تمرین به انجام برنامه های بدنسازی اختصاص یافت و استقلالی ها حدود یک ساعت بدنسازی کردند. آنها سپس در دو گروه به انجام برنامه های تاکتیکی و فوتبال درون تیمی مشغول شدند.  منصوریان نیز با دقت ویژه ای از کنار زمین این تمرین را تماشا و به بازیکنان نکات لازم را گوشزد می‌کرد.
آنالیزور استقلال هم با یک دوربین از این تمرین فیلمبرداری می کرد. به غیر از وریا غفوری و امید ابراهیمی که در اردوی تیم ملی حضور دارند سایر بازیکنان در تمرین حاضر بودند.
خسرو حیدری در جریان انجام فوتبال درون تیمی در گوشه‌ای از زمین نشسته بود و تمرین سایر هم‌تیمی‌هایش را تماشا می کرد. شوتزنی از راه دور و همچنین پاسکاری های تند و سریع و کوتاه از جمله برنامه ای بود که کادر فنی برای این تمرین در نظر گرفته بود.
منصوریان سپس تمام بازیکنان را در وسط زمین جمع کرد و به آنها تاکید کرد ضرباتشان را به تیر افقی دروازه بزنند. از میان استقلالی ها هم تنها سیدحسین حسینی توانست این کار را انجام دهد.
تعدادی از لیدرهای استقلال هم در قسمت جنوبی زمین فوتبال به انجام بازی تنیس فوتبال مشغول شدند.
مهر

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر