شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 28007
تاریخ انتشار: 01 مهر 1395 14:42
سرمربی پرتغالی منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش در جام اتحادیه راضی است و تاکید کرد که با شایستگی به پیروزی رسیدند.
به گزارش راه امروز"، منچستریونایتد بعد از سه شکست پیاپی، کار راحتی در جام اتحادیه داشت. شیاطین سرخ که به مصاف نورثمپتون رفته بودند با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند و به دور بعد راه پیدا کردند.
ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی گفت: شایسته پیروزی با این نتیجه بودیم و می توانستیم گل های بیشتری هم به ثمر برسانیم. بازی آنگونه که می خواستم پیش رفت. در 35 دقیقه نخست، کنترل کامل بازی را در اختیار داشتیم. در 25 دقیقه پایانی هم تیم برتر میدان بودیم و در کل شب راحتی را پشت سر گذاشتیم.
مورینیو ادامه داد: بازی زیاد آسان نبود. نورثمپتون با وجود آنکه در نیمه دوم یک بازیکن اخراجی داشت اما بازیکنان این تیم تلاش زیادی از خود نشان دادند و در بعضی از دقایق بازی هم ما را اذیت کردند اما یونایتد بهتر ظاهر شد و در نهایت هم به پیروزی رسید.
سرمربی منچستریونایتد درباره عمکرد داوری هم گفت: بهتر است که شما رسانه ها در این باره سخن به میان آورید. بعضی از شما راستگو هستند و بعضی هم از روی تعصب قضاوت می‌کنید. به هر حال بهتر است که شمار درباره مسائل داوری صحبت کنید.
سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ به ستایش از مایکل کریک، هافبک کهنه‌کار یونایتد پرداخت و گفت: دوست ندارم از بازیکن خاصی صحبت کنم اما باید بگویم کریک شب خوبی را پشت‌سر گذاشت. او قدرت را به خط میانی ما برگرداند. درباره به بازی فرستادن مروان فلاینی به جای مورگان اشنایدرلین هم باید بگویم که حریف به توپ های ارسالی بلند روی آورده بود. به همین خاطر هم فلاینی را به بازی فرستادم چراکه نتیجه دو بر یک بود و امکان داشت دروازه ما باز شود.
ایسنا 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر