يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 27753
تاریخ انتشار: 27 شهريور 1395 19:59
رئال مادرید مدت هاست که در لالیگا، شکست و تساوی را تجربه نکرده و در صورت برتری بر اسپانیول در بازی فردا، به رکورد بارسلونا در کسب بردهای متوالی دست خواهد یافت.
به گزارش راه امروز " رئال تاکنون 15 برد متوالی در لالیگا داشته و در صورت کسب پیروزی در زمین اسپانیول، به رکورد 16 برد متوالی دست یافته و با رکورد بارسلونای پپ گواردیولا برابری خواهد کرد. آخرین باخت رئال در لالیگا به فوریه گذشته و بازی برابر اتلتیکو در برنابئو بر می گردد که شاگردان زیدان 1-0 مغلوب شدند. در آن بازی کاسیمیرو، هافبک دفاعی مقتدر برزیلی رئال غایب بود.
 در واقع نگاهی به آمار رئال در حضور کاسیمیرو نشان می دهد که این تیم با هافبک برزیلی خود در 31 دیداری که در خانه برگزار کرده هرگز شکست نخورده است. 30 برد و تنها یک تساوی، حاصل کار رئال در برنابئو با حضور کاسیمیرو بوده است.
کاسیمیرو اولین بار آوریل 2013 برابر بتیس بود که زیر نظر مورینیو اولین بازی خود با پیراهن رئال را تجربه کرد. او فصل بعد با آنچلوتی کم و بیش در ترکیب رئال قرار گرفت اما فصل 2014-2015 به پورتو قرض داده شد و آنقدر درخشید که سال گذشته به رئال بازگشت.
یکی از بدترین شکست های خانگی تاریخ رئال در برنابئو بدون حضور کاسیمیرو رقم خورده است. شکست 4-0 برابر بارسا که بنیتس به دلیل بازی ندادن به کاسیمیرو، زیر تیغ انتقادات شدید قرار گرفت.
ورزش سه

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر