يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 27478
تاریخ انتشار: 22 شهريور 1395 19:49
سرمربی ماشین سازی در پایان نیمه اول بازی با استقلال از فحاشی تماشاگران به پیام صادقیان به شدت عصبانی به نظر می‌رسید.
به گزارش راه امروز "  تماشاگران استقلال که هرگز دل خوشی از پیام صادقیان نداشتند، از ابتدای بازی فحاشی به این بازیکن جوان و بااستعداد فوتبال ایران را آغاز کردند و این موضوع تا پایان نیمه اول ادامه داشت. همین مساله باعث شد که رسول خطیبی در پایان نیمه اول با چهره‌ای ناراحت و به نشانه اعتراض سمت هواداران استقلال برود و البته در مسیر هم با وریا غفوری با چهره‌ای عصبانی صحبت می‌کرد. زمانی که علیرضا منصوریان متوجه این ماجرا شد به سمت رسول خطیبی رفت تا او را آرام کند اما سرمربی ماشین‌سازی که به شدت از فحاشی به هافبک تیمش عصبانی به نظر می‌رسید، منصوریان را پس زد و با لحنی به نظر تند، به او گفت که باید مانع از فحاشی هواداران بشود. این دو بعد از این کشمکش از هم جدا شدند و خطیبی به تنهایی سمت رختکن رفت. در عین حال منصوریان با ایستادن در کنار خط از تماشاگران استقلال خواست که فحاشی را تمام کنند که آنها هم با تشویق سرمربی جوان استقلال به درخواست او پاسخ مثبت دادند.
خطیبی در هنگام شروع نیمه دوم در پاسخ به سوال دوربین ورزش سه در مورد این اتفاق گفت: ماجرا اصلا درگیری نبو د و من فکر می‌کنم خود منصوریان هم از اینکه به پیام صادقیان فحاشی شده است، ناراحت بود. من فکر می‌کنم اگر در 5 هفته اول لیگ برتر بخواهیم بازیکن اخلاق انتخاب کنیم قطعا آن بازیکن پیام  صادقیان است و حق این بازیکن نیست که تماشاگران استقلال به آن فحاشی کنند.
 خطیبی در پایان بازی هم زمانی که برای خسته نباشید به سمت سرمربی استقلال رفت گلایه این موضوع را به او کرد که منصوریان با توجه به جو نه چندان مناسب ورزشگاه به سبک خود صورت خطیبی را با دو دست گرفت و با لحنی دوستانه به او گفت که با وی تماس می‌گیرد و با وی در این زمینه حرف خواهند زد.
 ورزش‌سه
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر