شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 27362
تاریخ انتشار: 20 شهريور 1395 19:06
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که زلاتان و پپ از یکدیگر متنفر نیستند.
به گزارش راه امروز به نقل از "ورزش سه"، زلاتان در کتابی که پیشتر منتشر کرده بود، انتقادات جدی از پپ به عمل آورده بود و او را "بزدل" خوانده بود. او یک سال با سرمربی اسپانیایی در بارسا همکاری داشت و پس از پایان فصل راهی میلان شد. حال مورینیو مدعی شد که زلاتان و پپ از یکدیگر متنفر نیستند.
 او گفت:" من هیچگاه نخواندم که زلاتان گفته باشد گواردیولا مربی بدی است. هیچگاه نخواندم. فکر نمی‌کنم او به این خاطر انگیزه داشته باشد. طبیعی است که بعضی مربیان با بعضی بازیکنان ارتباط خوبی نسبت به بعضی دیگر دارند ولی این بدین معنا نیست که از یکدیگر متنفر هستند. من یک مطلبی خواندم که برای مثال نوشته بود ادن هازارد عاشق آنتونیو (کونته) است و من را دوست نداشت. ولی او دشمن من نیست. این فقط یک حس است و من برای هازارد خوشحالم. بنابراین زلاتان بهترین روزهای فوتبالش را با گواردیولا سپری نکرد ولی این مشکلی نیست. آنها دشمن هم نیستند. ما انتظار نداریم که زلاتان فردا گل بزند و به سمت پپ بدود و روزی زمین لیز بخورد. این اتفاق رخ نخواهد داد. شما (خبرنگاران) دنبال این قبیل داستان‌ها هستید ولی من امیدوارم که یک 0- دقیقه فوق العاده با نمایشی بسیار خوب را تماشا کنیم."
 
مورینیو درباره اینکه آیا پس از بازی با پپ نوشیدنی خواهند خورد گفت:" آیا این موضوع مهم است؟ فکر نمی‌کنم مهم باشد. اگر این کار را انجام دهیم، به شما نمی‌گوییم، اگر هم انجام ندهیم به این خاطر است که کارهای دیگری برای انجام دادن داریم. ولی دلیلش این نیست که با هم مشکلی داریم زیرا مشکلی بین ما وجود ندارد."

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر