پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 26894
تاریخ انتشار: 13 شهريور 1395 19:12
مدافع تیم ملی فوتبال آرژانتین به «پائولو دیابالا» نصیحت کرد که از اخراجش بیش از حد ناراحت نشود و موفقیت «لیونل مسی» را بعد از اینکه در همچنین موقعیتی قرار گرفت، به او یادآوری کرد
به گزارش راه امروز به نقل از مهر، «پائولو دیابالا» بازیکن ۲۲ ساله تیم ملی آرژانتین، در بازی روز پنجشنبه این تیم مقابل اروگوئه در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸، لحظاتی قبل از پایان نیمه اول با دریافت کارت زرد دوم، با چشم های گریان زمین بازی را ترک کرد. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید و این برای چهارمین بار بود که «دیابالا» پیراهن تیم ملی کشورش را به تن می کرد.

«لیونل مسی» نیز زمانی که در نخستین بازی هایش برای تیم ملی آرژانتین به میدان می رفت، در دیداری تدارکاتی مقابل مجارستان در سال ۲۰۰۵، کارت قرمز دریافت کرد و «خاویر ماسکرانو» مهاجم باشگاه یوونتوس را ترغیب به الهام گرفتن از این ماجرا می کند.

«ماسکرانو» گفت: به او گفتم چنین اتفاقی برای «مسی» هم افتاد، زمانیکه بازی های ملی را شروع کرد. نگاه کن او بعد از آن چگونه ادامه داد.

بعد از اینکه «مسی» تصمیمش را درباره خداحافظی از بازی های ملی تغییر داد، در این دیدار به میدان رفت و لحظاتی قبل از اخراج «دیابالا» گل پیروزی کشورش را به ثمر رساند.

همچنین «ماسکرانو» پذیرفت که او نیز همانند هم تیمی اش در بارسلونا، بعد از دومین شکست در دو فینال پیاپی مقابل شیلی، در اندیشه خداحافظی از «آلبی سلسته» بود.

وی در این باره گفت: بله، بعد از آن فینال به شدت خسته و بی رمق بودم. قصد کردم که شاید دیگر برنگردم اما به این فکر کردم که چه کاری می خواهم بکنم؟ در خانه بمانم؟/

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر