شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 25826
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1395 16:30
مطهری درخصوص اظهارات اخیر امام جمعه مشهد:

درباره اجرای کنسرت ها در استان های مختلف نباید تفاوت قائل شد

نائب رئیس مجلس با «غلط» و «نادرست» خواندن برخی اظهارات درباره برگزار نشدن هیچ کنسرتی در شهر مشهد تصریح کرد: کشور که حکومت فدرالی نیست؛ نباید درباره اجرای کنسرت ها در استان های مختلف تفاوت قائل شد.

راه امروز: علی مطهری درخصوص اظهارات اخیر امام جمعه مشهد نسبت به اجرای کنسرت‌ها در استان خراسان رضوی گفت: درباره اجرای کنسرت‌ها در استان‌های مختلف نباید تفاوت قائل شد، زیرا کشور که حکومت فدرالی نیست و اینگونه نیست که بگوییم خراسان رضوی دارای خودمختاری است و قوانین خاصی بر آنجا حکومت می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این کار و نظر، غلط و نادرست است و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم نباید زیربار این موضوع می‌رفت.

به نوشته خانه ملت، وی تصریح کرد: معنی ندارد بگوییم که یک استان از قانون مستثنی است. در اینجا وزیر ارشاد عقب‌نشینی کرده است و کارش هم درست نیست و حتی می شود مورد سوال در مجلس واقع شود.

مطهری درخصوص شرایط خاص شهر مشهد نیز گفت: این موضوع از کجا آمده است؟ چنین چیزی اصلا معنی ندارد. اگر یک کنسرتی اشکال شرعی دارد، در هیچ جا مجاز نیست و نباید اجرا شود و اگر اشکال شرعی ندارد، برای همه شهرها قابل اجراست.

نائب رئیس مجلس درخصوص اظهاراتی درباره حریم امام رضا(ع) درمورد اجرای کنسرت‌ها تأکید کرد: چیزی به نام حریم امام رضا(ع) وجود ندارد.
منبع: انتخاب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر