يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 25101
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1395 20:25
بازیکنان تیم ملی بسکتبال آمریکا می خواهند در صورت قهرمانی در المپیک، مدال طلایشان را به گزارشگر محبوب این کشور اهدا کنند.
به گزارش راه امروز به نقل از  ایسنا ، مهم ترین غایب تیم ملی بسکتبال آمریکا در المپیک ریودوژانیرو، لبرون جیمز نیست. استفان کریگ هم نیست بلکه کرایگ ساگر، گزارشگر افسانه‌ای شبکه تورنر اسپورت است. او بیشتر زمان خود را در NBA گذرانده است اما به دلیل بیماری نتوانست به برزیل سفر و تیم ملی را همراهی کند. روزنامه‌نگار آمریکایی چند سال است از بیماری سرطان خون رنج می‌برد.
ساگر برای شیمی درمانی مجبور شد در کشورش بماند. او سومین دوره پرتو درمانی را خواهد گذارند. ساگر امیدوار بود این درمان پس از المپیک ریو انجام پذیرد اما این اتفاق نیفتاد. بازیکنان تیم ملی بسکتبال آمریکا در تور هوستون توانسته بودند با ساگر دیدار کنند. آنها پیامی احساسی برای گزارشگر آمریکایی فرستادند. بازیکنان تیم ملی امیدوارند مدال طلای المپیک را کسب کنند تا بتوانند آن را بر گردن ساگر بیندازند.
کوین دورانت در این پیام که از شبکه آمریکایی پخش شد گفت: می دانی که دوستت دارم عمو جان. دوست داشتیم در کنارمان باشی. به خاطر تو برای کسب مدال طلا تلاش خواهیم کرد. دیدار در هوستون فوق العاده بود. همه برایت دعا می کنیم. می دانی که جزیی از خانواده‌مان هستی. امیدواریم زمانی که بازگشتیم تو را ببینیم. همچنین همراه خود مدال طلایی داشته باشیم تا آن را بر گردنت بیاوزیم.
کارملو آنتونی در ادامه صحبت کرد و گفت: دلمان برایت تنگ شده است. می خواهیم کاری کنیم که به آن افتخار کنی. آن لحظه ای بزرگ برایمان خواهد بود. همیشه طرفدارت بودم. 100 درصد از تو حمایت می کنیم. قوی باش. باور خود را از دست نده. به خاطر تو تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

ساگر 65 ساله چند روز پیش زمانی که جایزه شبکه ESPN را دریافت کرد گفت: شرایط خوبی دارم و بازی های تیم ملی را خواهم دید.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر