شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 24780
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 11:51
شهربانو امانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی؛

احمدی‌نژاد با مظلوم نمایی تبلیغات خود را آغاز کرده است

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: بخشی از جریان اصولگرا که در سال 92 از روحانی حمایت کرد، احتمالا از وی در انتخابات ریاست جمهوری 96 هم با شروطی حمایت خواهد کرد.
راه امروز: شهربانو امانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره فعالیت انتخاباتی جریان اصولگرا، اظهار کرد: این بخش از اصولگرایان که سابقه حمایت از روحانی را داشته‌اند، کاندیدایی که توان رقابت با رییس‌جمهور را داشته باشد و همه اصولگرایان از او حمایت کنند معرفی نمی‌کنند زیرا آنها هم می‌دانند که دولت روحانی دو دوره‌ای خواهد بود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی درباره فعالیت‌های اخیر احمدی‌نژاد و احتمال حضور وی در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 گفت: هر فردی حق دارد بر اساس حق شهروندی اگر شرایط لازم برای کاندیداشدن در انتخابات را داشته باشند، در انتخابات حضور یابند با این حال احمدی‌نژاد با مظلوم‌نمایی و بهره‌گیری از رسانه‌های رقیب، تبلیغات خود را آغاز کرده است. 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه وی تیم مشاوره‌ای کاملا متبحری دارد و در سخنرانی‌های خود دنبال مظلوم‌نمایی و تخریب دیگران است، خاطرنشان کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز با پرداختن به اظهارات وی، به رسانه‌ای برای احمدی‌نژاد تبدیل شده‌اند.  او در زمانی که در قدرت بود از«بگم‌بگم» استفاده می‌کرد و در مناظرهای ریاست‌جمهوری به دیگران تهمت و افترا می‌زد و اکنون هم که در قدرت نیست همان روش را استفاده می‌کند و با مظلوم‌نمایی و تهمت به دیگران، دنبال توجیه خود است. این درحالیست که احمدی‌نژاد هیچگاه پاسخگوی عملکرد خود نبوده است و همان مظلوم‌نمایی که در سال 84 انجام داده است را دنبال می‌کند.

امانی همچنین تصریح کرد: کسانی که از احمدی‌نژاد برای رییس‌جمهور شدن حمایت کردند و در سال‌هایی که وی در قدرت بود هر نوع حمایتی از وی انجام دادند، کم کم از او فاصله گرفته و تبری جستند اما احمدی‌نژاد این روزها با کمترین هزینه‌ای وارد سپهر سیاسی کشور شده  و از رسانه‌هایی که زمانی آنها را تهدید کرده بود، برای تبلیغات خود بهره می‌برد.

وی در پایان با توصیه به رسانه‌های اصلاح‌طلب برای نپرداختن بیش از حد به احمدی‌نژاد گفت: آمدن یا نیامدن احمدی‌نژاد به انتخابات ریاست جمهوری هنوز مشخص نیست اما وی تبلیغ خود را از طریق رسانه‌های رقیب پیش می‌برد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر