شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 24268
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1395 19:36
هافبک برزیلی لیورپول از خریدهای تیمش در این فصل ابراز رضایت کرد و عنوان کرد امیدوار است بتواند با لیورپول کارهای زیادی در این فصل انجام دهد.
کوتینیو: امیدوارم امسال با لیورپول کارهای بزرگی انجام دهم
به‌ گزارش ‌ راه امروز به نقل از ایسنا  لیورپول در فصل گذشته با وجود بازی‌های خوبی که کوتینیوی برزیلی انجام داد، نتوانست سهمیه لیگ اروپا را کسب کند. به ‌این‌ ترتیب فصل اول یورگن کلوپ با لیورپول بدون کسب جام و عنوانی به پایان رسید.
کوتینیو در مورد شرایط لیورپول گفت: شرایط خوبی در این فصل داریم و خریدهای خوبی را انجام دادیم و امیدوار هستم که این خریدهای جدید بتواند تاثیر خودشان را خیلی زود در تیم داشته باشند. بازیکنان باکیفیت خوبی جذب کردیم و مطمئن هستم آنها می‌توانند در تیم ما تاثیر مثبت و خوبی از خودشان داشته باشند.
هافبک برزیلی لیورپول در ادامه گفت: امیدوار هستم در این فصل کار خوبی را انجام دهیم و بتوانم باعث شوم تا به عنوان شایسته ای دست پیدا کنیم. با خریدهای خوبی که انجام دادیم، حس رقابت در تیم ما ایجاد شده است و باعث می‌شود تا بازیکنان بهتر و بهتر شوند.
کوتینیو در سال 2013  به همراه دنیل استوریج به لیورپول آمد و از آن زمان توانست بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد. وی در پایان گفت: می‌خواهم پیشرفت زیادی داشته باشم. تازه خیلی جوان هستم و فقط 24 سال دارم. همیشه تلاش می‌کنم بهتر شوم. به نظر من هیچ وقت برای یاد گرفتن و بهتر شدن دیر نیست. از حضور در باشگاه بزرگی همچون لیورپول خیلی خوشحال هستم و به این موضوع افتخار می‌کنم. امیدوار هستم در این فصل بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفتیم، به عنوان شایسته‌ای دست یابیم و فصل خوبی را در لیورپول داشته باشیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر