يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 236
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1392 09:59
روزهای دهه تولید ملی نامگذاری شد
مراسم دهه تولید ملی در سراسر كشور از ابتدای تیرماه امسال همزمان با روز اصناف آغاز و تا روز دهم این ماه كه مصادف با روز ملی صنعت و معدن است ، ادامه خواهد یافت.

به گزارش راه مردم، یكم تیر ماه روز تولید ملی و اصناف، دوم تیر روزتولید ملی و تشكل ها، سوم تیر روز تولید ملی و فرهنگ و چهارم تیر روز تولید ملی و سرمایه انسانی نامگذاری شده است.

همچنین ۵ تیر روز تولید ملی، رقابت پذیری و فضای كسب و كار، ۶ تیر روز تولید ملی و چشم انداز ۱۴۰۴، ۷ تیر روز تولید ملی، تحقیق و توسعه و مالكیت فكری، ۸تیر روز تولید ملی، تامین مالی و ارز آوری، ۹ تیر روز تولید ملی و سرمایه گذاری و دهم تیر ماه كه مصادف با روز ملی صنعت و معدن است به عنوان روز تولید ملی و حماسه اقتصادی عنوان بندی شده است.

به مناسبت دهه تولید ملی اجرای برنامه های مختلفی با محوریت بخش خصوصی و مشاركت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی ایران، شورای اصناف، خانه معدن ایران، كنفدراسیون صنعت ایران، انجمن مدیران صنایع، انجمن تحقیق و توسعه و فعالان صنعتی و معدنی كشور برنامه ریزی شده است.

برپایی همایش، سمینار و كارگاه های آموزشی با موضوعات مرتبط با صنعت، معدن و تجارت از جمله برنامه‌ های درنظرگرفته شده برای این دهه است. براساس برنامه های پیش بینی شده، آغاز این دهه‌ با روز اصناف همراه است كه به دنبال آن از صنوف مختلفی كه در نظام توزیع و تنظیم بازار حضور فعالانه ای داشته اند با برگزاری همایش تجلیل خواهد شد.

همچنین در روز دهم تیرماه نیز برای تجلیل و قدرشناسی از تولید‌ كنندگان و سرمایه‌ گذاران بخش صنعت و معدن همایش های مختلفی برگزار می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر