شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 2278
تاریخ انتشار: 16 مرداد 1392 15:18
مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره علم تا عمل از سوی دبیر خانه این رویداد علمی تمدید شد.



به گزارش راه مردم ، مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره نمایشگاه ملی علم تا عمل تا 17 مرداد تمدید شد و آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شود امکان شرکت در جشنواره را ندارد.

مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، کانون های هماهنگی دانش و صنعت، رسانه ها و مطبوعات مرتبط، سرمایه گذاران وشرکت های واسطه ای، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد سراسر کشور، جشنواره های معتبر ملی داخلی، ستاد فناوری راهبردی، انجمن های علمی، سازمان های مردم نهاد در عرصه علمی و فناوری در سراسر کشور و تمامی نهادهای ارایه دهنده خدمات توسعه فناوری(صندوق های حمایتی، مالکیت فکری، و نخبگان، مخترعان و محققان آزاد مخاطبین شرکت در این جشنواره هستند.

ارج نهادن به مقام شامخ فناوران،‌ پژوهشگران، مخترعان و نوآوران برتر در عرصه ملي از طريق شناسايي و معرفي طرح هاي فناورانه برتر در زمينه هاي مختلف علمي،‌فناوري و صنعتي، فراهم آوردن زمينه هاي لازم جهت توسعه و تعميق همكاري علمي و فناوري بين مراكز علمي،‌صنعتي و فناوري كشور بررسي راهكارهاي مناسب،‌سهل و ممكن در راستاي تجاري سازي دستاوردهاي علمي و فناوري كشور و ارائه دستاوردهاي حاصل از تجاري سازي نتايج حاصل از فناوري و نوآوري  از اهداف مورد توجه در این جشنواره را شامل می شود.

خاطرنشان می‌شود چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل همزمان با هفته دولت از تاریخ 10الی 13شهریور ماه و در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره)تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن دبیرخانه ی مرکزی چهارمین دوره جشنواره و نمایشگاه علم تا عمل به شماره 83532428/ 83532429  و یا به سایت http://festival.isti.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر