دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 2224
تاریخ انتشار: 17 مرداد 1392 23:16
جزئیات نشست اعضای کمیسیون صنایع با نعمت‌زاده

مجلس از مسن‌ترین وزیر پیشنهادی معاونان و مدیران جوان خواست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به جلسه عصر دیروز این کمیسیون با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: اعضای کمیسیون از نعمت‌زاده درخواست کردند تا از مدیران جوان در بدنه وزارتخانه استفاده کنند.

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر که روز گذشته نعمت‌زاده وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حاضر شد گفت: در این جلسه نعمت‌زاده برنامه‌های خود را ارائه کرد.

فولادگر افزود: از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خواستیم تا درباره روند وزارتخانه بررسی و واگذاری‌های لازم و کوچک‌سازی دستگاه را پیگیر باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کاهش تصدی‌گری‌های دولت با توجه به سیاست‌های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی مورد تأکید نمایندگان در این جلسه بود گفت: پس از آنکه دولت کوچک‌سازی‌ها را انجام بدهد، بنا به نظرش می‌تواند درباره تفکیک وزارتخانه به مجلس لایحه دهد.

وی با اشاره به اینکه نعمت‌زاده در زمینه مدیریت اجرایی بخش صنعت تجربه بالایی دارد گفت: از وزیر پیشنهادی درخواست شد تا از مدیران و معاونان جوان در بدنه وزارتخانه استفاده کند.

وی با بیان اینکه نظر جمعی اعضای کمیسیون صنایع درباره تصدی‌ وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط نعمت‌زاده مثبت بود گفت: هر چند که برخی بحث سن را مطرح می‌کنند اما در مجموع نظر کمیسیون مثبت بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: همچنین در این جلسه نعمت‌زاده درباره برنامه‌هایش در بخش صنعت توضیحاتی ارائه کرد و نمایندگان از وی خواستند تا برنامه‌های خود در زمینه تجارت را تقویت کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر