شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 21961
تاریخ انتشار: 04 ارديبهشت 1395 18:21
روزنامه آرمان در شماره شنبه چهارم ارديبهشت در تشريح تيتر يك به بازتاب ديدار جمعي از فعالان سياسي كشور با آيت الله هاشمي‌رفسنجاني پرداخت و به نقل از وي نوشت:

راه امروز، خوشبختانه اكثريت جامعه با رشد و بلوغ سياسي، راه و مسير اعتلاي كشور را كه همان مسير اعتدال است، پيدا كرده‌اند و حتي در جاهايي كه جامعه شعارزده است، مردم نشان داده‌اند كه مسير درست را به خوبي پيدا كرده و در آن حركت مي‌كنند.

اين روزنامه با اشاره به عنوان دولت: بي‌اطلاعيم، آورد: چند روز بعد از اعلام اين خبر كه هفت هزار نيروي پليس نا محسوس در پايتخت ايران در راستاي اجراي طرح امنيت اخلاقي مستقر شده‌اند، واكنش‌ها به اين اتفاق ادامه دارد. روز گذشته يك مقام مسئول در استانداري تهران از بي‌اطلاعي نسبت به اجراي طرح گشت‌هاي نا محسوس خبر داد. معاون امنيتي و انتظامي استانداري تهران گفت: هماهنگي‌هاي لازم براي اجراي اين طرح با دولت انجام نشده است، استانداري تهران نسبت به آن ملاحظاتي دارد كه بهتر است ابتدا آنها روشن شود و اجازه ندهيم از اين طرح سوءبرداشت يا سوءاستفاده شود. محسن نسج همداني ادامه داد: استاندار تهران در راس استانداري تهران به عنوان متولي امور اجتماعي و امنيتي كه مسئول امنيت در استان است، نسبت به ابعاد و اجزاي اين طرح اطلاع ندارد و چند روزي است به نمايندگي از مردم تلاش مي‌شود هماهنگي‌هاي لازم انجام و گزارش مربوطه اخذ شود.
بابك زنجاني اعدام نمي شود!، از ديگر عنوان هاي روزنامه آرمان است، در تشريح اين خبر مي خوانيم: اميرعباس سلطاني نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به محكوم شدن بابك زنجاني در پرونده سعيد مرتضوي، افزود: ما دو سال پيش درباره اين موضوع به مسئولان هشدار داده بوديم اما آن ها اكنون محكوميت متهم نفتي در پرونده مرتضوي را اعلام كردند. او با بيان اين كه پرونده بابك زنجاني نبايد با اعدام مختومه شود، تصريح كرد: در اين پرونده بازگشت بيت المال كه در كار نيست از اين رو بايد دستگاه قضا دست هاي پشت پرده را رو كند. اين نماينده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: بابك زنجاني اعدام نخواهد شد زيرا با اعدام وي نه بيت المال باز خواهد گشت و نه از حجم پيچيدگي هاي پرونده متهم نفتي كم خواهد شد.
اين روزنامه با انتخاب عنوان حزب‌ا... ‌لبنان همچون خورشيد مي‌درخشد، مي نويسد: مقام معظم رهبري صبح روز چهارشنبه در ديدار هزاران نفر از اعضاي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان سراسر كشور، با اشاره به شكست رژيم صهيونيستي از حزب‌ا... لبنان در جنگ 33 روزه و مقايسه اين پيروزي با شكست ارتش‌هاي قوي 3 كشور عربي از رژيم صهيونيستي، تاكيد كردند: حزب‌ا... و جوانان مومن آن همچون خورشيد مي‌درخشند و مايه افتخار دنياي اسلام هستند. مقام معظم رهبري، ذات حركت‌هاي حقيقت‌محور را رو به رشد و بالنده خواندند و افزودند: حقيقت ممكن است با سختي‌هايي روبه‌رو شود اما در نهايت پيروز خواهد شد.
روزنامه آرمان با درج عنوان حق‌دخالت در زندگي‌مردم را نداريم، نوشت: رئيس‌جمهور ازابتداي امسال بحث حريم خصوصي افراد را موضوع مهمي در سخنراني‌هايش قرار داده است. دكتر حسن روحاني كه حقوقدان است بيش ازساير اقشار به مولفه حريم خصوصي آگاه است و خوب مي‌داند كه اين حريم به چه ميزان براي اقشار مختلف جامعه داراي اهميت است و تمايل ندارند دخالتي در آن شود. به همين سبب است كه روز 16 فروردين در نشستي كه وزير ارتباطات و كاركنان اين وزارتخانه حضور داشتند چنين گفت كه «ما حق نداريم در زندگي خصوصي مردم مداخله كنيم، مهم‌ترين اصل امانت است و مردم بايد به ما اعتماد كنند. نكند خداي نكرده مردم يك شبكه اجتماعي بيگانه را امين بدانند و به آن اعتماد كنند اما به يك شبكه داخلي اعتماد نكنند، نبايد اجازه دهيم چنين اتفاقي بيفتد.».
اين روزنامه همچنين در صفحه نخست به بررسي عنوان هاي «فروش آب سنگين ايران به آمريكا»، «باراك اوباما در كنفرانس خبري رياض: درگيري با ايران به نفع هيچ كشوري نيست»، «آيت الله سيد حسن خميني: اگر پدرم مي‌ماند بيش از پيش آزار مي‌ديد»، «احمد نقيب‌زاده: روحاني از چهارجهت تحت‌فشار است» و «سيدمحمود ميرلوحي: دغدغه‌اي نسبت به بازگشت احمدي‌نژاد ندارم» پرداخت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر