شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: 21004
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 14:24
علي نوبخت خقيقي نماينده منتخب مردم تهران در بيانه اي ضمن تشكر از حضور پر شور مردم در انتخابات 7 اسفند، گفت: بر این باور هستم که اگر ما برای زندگی و کار قانون‌های سودمند و درستی داشته باشیم، و به آن عمل نماييم بسیاری از دشواری‌ها از میان خواهد رفت. پیمان میسپارم که در این راه، با همياري دولت منتخب ملت برای خوشنودی ایزد یکتا و همه مردم سرافراز ایران از هیچ کوششی دريغ نكنم.

به گزارش راه امروز، متن بیانیه دكتر علي نوبخت حقيقي  نماينده منتخب مردم تهران که نسخه‌ای از آن در اختیار این سايت خبري راه امروز قرار گرفته، به شرح ذیل است:


به نام خداوند جان و خرد
ملت بزرگ ايران

بادرود، وآرزوی روزهای بهتر، و خوبی‌ها وخوشی‌ها همراه آرامش و تندرستی بر ای شما بزرگواران از اینکه با شناخت از پیشینه ام، من را برای نمایندگی خود در مجلس شوراي اسلامي از شهر تهران شایسته دانستید سرافرازوسپاسگزارم. با آنکه ناگزیر، دیر هنگام دست بکارکوشش‌های انتخاباتی شدم، خوشنودم که شما با مهربانی ، شناختی درست و آگاهانه با بیش ا ز یک میلیون رای از من خواستید که خدمتگزار ایران و اسلام باشم.
در روزهای کمی که برای کوشش‌های انتخاباتی داشتم گروهی از همکاران گرامی و همشهریان ارزنده، نوجوان و سالمند، بی آنکه چشم داشتی داشته باشند، تلاش‌های ارزنده‌ای نمودند که دست آورد آن آراي چشمگير ملت برای نماینده شدنم بود. اينجانب با سربلندی سپاسگزار همه فداکاری‌های شما هستم. تاکنون برای تندرستی و شادمانی گروهی از شما که درگیر بیماری بودید با همه توان کوشش نموده ام. از این پس با رای شما در راه تندرستی، آرامش، آسایش و شادمانی همه مردم ایران کوشا خواهم بود. در این رهگذر همانگونه که در برنامه‌های انتخاباتی خود با شما پیمان بستم،به یاری پروردگارو همكاري ديگر نمايندگان ارجمند، نخست خواهم کوشید تا رهنمودهای فصل سوم قانون اساسی را در باره حقوق ملت به كار ببندم. 
برای آنکه بیشتر از نیازها و خواست شما آگاه باشم همواره آماده ام تابه سخنان  شما گوش فرا دهم و بکوشم تا در راستاي مسوليت سنگين نمايندگي قانون‌هائی در مجلس شوراي اسلامي گذرانده شود كه در برگیرنده همه پيشنهادهاي درست شما باشد. براین باور هستم که اگر ما برای زندگی و کار قانون‌های سودمند و درستی داشته باشیم، و به آن عمل نماييم بسیاری از دشواری‌ها از میان خواهد رفت. پیمان میسپارم که در این راه، با همياري دولت منتخب ملت برای خوشنودی ایزد یکتا و همه مردم سرافراز ایران از هیچ کوششی دريغ نکنم. وظيفه خود ميداند از برگزار كنندگان انتخابات وكليه عزيزاني كه با تلاش هاي شبانه روزي در كسب اين موفقيت نقش آفريني نمودند سپاسگزاري نمايم.

خاك پاي مردم ايران
علي نوبخت حقيقي
دوشنبه ١٣٩٤/١٢/١٠
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر