دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 1492
تاریخ انتشار: 31 تير 1392 01:08


آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری با حضور حسینی، مخبر دزفولی، ضرغامی، الهام و سلطانخواه دوشنبه 31تیرماه از ساعت 20-18 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌گردد.
به گزارش راه مردم به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی، مشاور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این معاونت با اعلام پایان داوری بخش‌های مختلف نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری، گفت: از میان 708 اثر رسیده، 141اثر به داوری راه یافت. داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی اولیه در کمیته انتخاب هر بخش صبح امروز در قالب سه بخش رسانه‌ای مکتوب شامل خبر، گزارش، یادداشت و سرمقاله، عکس، بخش دیداری شامل تله فیلم، مستند، میزگرد و گفتگو، گزارش و همچنین بخش شنیداری شامل مستند گزارشی و گفتگو محور صورت پذیرفت و آثار برگزیده توسط هیئت داوران هر بخش مشخص شدند.

دبیر کل نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری با بیان این مطلب که قطعا با رصد درست، شناسایی، معرفی و تشویق‌های معنوی و مادی، راه برای فعالیت‌های بیشتر اصحاب رسانه و اهمیت دادن و پرداختن به مقوله توسعه و ترویج علم و فناوری در جامعه بازتر خواهد شد.

کرمی افزود: بدون شک در دوره‌های آتی شاهد آثار بیشتری به جشنواره رسانه، علم و فناوری خواهیم بود که در آن صورت می توان اعلام کرد تلاشگران اصحاب رسانه گوشه ای از توانایی و وظیفه خود را در ترویج و توسعه علم در ایران اسلامی انجام داده اند.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با اعلام اینکه آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، علم و فناوری روز دوشنبه 31 تیرماه از ساعت 20-18 در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این مراسم دکتر نسرین سلطانخواه معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دکتر حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب اسلامی، دکتر الهام سخنگوی دولت، مهندس ضرغامی ریاست سازمان صداوسیما و معاونین این سازمان، روسای ستادهای فناوری راهبردی کشور، روسای شبکه‌های رادیو و تلویزیون، مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌ها و خبرنگاران و اصحاب رسانه حضور خواهند داشت.

شایسته یادآوری است که هیأت داوران بخش‌های مختلف این جشنواره در بخش شنیداری حمید شیخ‌محمدی، سیدحسن حسینی، سیدمحمدمهدی سدیفی، سعید توکل و مجتبی خیام نکویی، در بخش مکتوب نیز حسن خجسته، اکبر نصراللهی، فرشاد مهدی‌پور، مهدی فضائلی و سیدمهدی سیدی، همچنین در بخش دیداری مجید مجیدی، رضا میرکریمی، احمدرضا معتمدی ، محمود اربابی، مجید رضابالا، اکبر نبوی، حسین سالارآملی، در بخش عکس نیز محمدحسین حیدری، مجتبی آقایی و محمد صاحبکار بعنوان اعضای هیأت داوران بودند.

همچنین اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره دکتر نسرین سلطانخواه، محمدجعفر محمدزاده، دکتر علی اصغر غلامرضایی، بیژن مقدم، سیدنظام الدین موسوی، دکتر داوود طالبی، دکتر سیدمهدی سیدی، دکتر سید محمد صاحبکار خراسانی، دکتر سید مجتبی خیام نکویی و پرویز کرمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره رسانه، علم و فناوری قرار داشتند.

گفتنی است نخستین جشنواره رسانه، علم، فناوری با دبیرکلی پرویز کرمی و به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با همکاری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوشنبه 31 تیرماه سال جاری در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌گردد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر