يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 1269
تاریخ انتشار: 25 تير 1392 11:34
لحظاتی پیش به دنبال برخی اتفاقات درمقابل خانه سینما، فرهاد توحیدی و منتظر المهدی(معاون اجتماعی نیروی انتظامی) تلفنی با یکدیگر مذاکره کردند.

به گزارش راه مردم به نقل از خبرنگار ایلنا، فرهاد توحیدی به خبرنگار ما اعلام کرد: من تلفنی با منتظر المهدی(معاون اجتماعی نیروی انتظامی) صحبت کردم و ایشان اعلام کرد که خانه سینما از این لحظه تحت نظر نیروی انتظامی است.

توحیدی افزود: منتظر المهدی با شمقدری و وزیر صحبت کرده و اقدامات آنها متوقف شده است و تا 48 ساعت هیچ فردی وارد خانه سینما نمی‌شود. درواقع نیروی انتظامی این آمد و شدها را متوقف کرده و تضمین کرده است در 48 ساعت این مساله حل شود.

توحیدی همچنین خطاب به سینماگران حاضر در مقابل خانه سینما گفت: ما احساسات شما را درک می‌کنیم و اگر عملی خلاف توافقات صورت گرفته با ارشاد و معاونت اجتماعی صورت بگیرد، آن را نمی پذیریم. هم اکنون از شما می‌خواهم که خانه سینما را ترک کنید.

توحیدی به خبرنگار ایلنا نیز گفت: امروز ساعت 11 و نیم با روسای صنوف جلسه‌ای خواهیم داشت. همچنین مجمعی که قرار بود امروز ساعت 7 در خانه سینما برگزار شود، به دلیل آنکه این خانه مستقیم زیر نظر نیروی انتظامی قرار گرفته، لغو شده است.
برچسب ها: خانه سینما
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر