دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 1157
تاریخ انتشار: 22 تير 1392 00:46

سرمربی تیم پرسپولیس با تبریک موفقیت والیبالیست های ایرانی؛ گفت: پرسپولیس یک تیم مردمی است و هدف ما هم قهرمانی است.


علی دایی گفت : نام پرسپولیس آن قدر بزرگ است که هر اندازه هم اختلاف و کدروتی باشد به خاطر پرسپولیس آنها را کنار می گذاریم و برای یک هدف می جنگیم.


دایی گفت:51 جلسه تمرین و 8 بازی دوستانه در دستور کار داشتیم و 2 بازی دیگر نیز پیش از آغاز لیگ برگزار می کنیم.


وی خطاب به هواداران پرسپولیس گفت : امسال تیم جوان تر شده ومیانگین سنی ما از 27.5 سال در فصل پیش به 25 سال رسیده است.


وی تصریح کرد: بیشتر بازیکنان جدب شده جوان هستند و دو بازیکن خارجی دیگر نیز می توانیم جذب کنیم.13 بازیکن خروجی داشته ایم و 10 بازیکن نیز جایگزین کردیم و نقاط ضعف خودمان را پوشش دادیم.


دایی اظهار داشت: کریم انصاریفرد از پرسپولیس خواستار 750میلیون تومان پول به عنوان پیش قسط شد و مشاوره غلط هم به جدایی انصاری فرد از پرسپولیس کمک کرد.


وی افزود : قرارداد فصل پیش انصاریفرد،عجیب ترین قراردادی بود که دیده ام؛البته انصاریفرد از بهترین و آینده دارترین بازیکنانی است که درفوتبال کشور داریم و او یکی ازاولین کسانی بود که در هنگام پیوستنم به باشگاه مدنظر داشتم و جذبش را توصیه کردم.


قرارداد فصل قبل انصاریفرد و شرطهایش از عجیب و غریب ترین قراردادهایی بود که درعمر فوتبالی ام دیده بودم.کریم و بنگر با هم به باشگاه آمده بودند که انصاریفرد به باشگاه گفته بود 750 میلیون پول نقد به عنوان پیش قرارداد به وی بدهند و 15 روز نیز فرصت ترانسفر خواست که عملی نبود.


دایی تاکید کرد:ما روی کسانی حساب باز کردیم که تا آخر فصل با تیم می مانندو به انصاریفرد و بنگر گفتم که قرارداد ببندند و به تمرین بیایند.


وی افزود: بنگر بدون بستن قرارداد به تمرین آمد و گفت پرسپولیسی است اما انصاری فرد به توافق نرسید به اردوی اردبیل هم نیامد و پس از یک هفته بی خبری مشخص شد در ترکیه بوده است.


دایی ادامه داد: بعد از اردوی رامسر دوباره کریم انصاری فردبه باشگاه آمد و این بار درخواست 500 میلیون نقد پیش پرداخت و یا چک یک ماهه و 15 روز مهلت ترانسفر را نیز خواستار شد که این راهم قبول نکردیم.


دایی گفت :انصاریفرد گفت که از آلمان و اسپانیا پیشنهاد دارد و من هم گفتم که اگر از این کشورها پیشنهاد داری حتما برو چراکه هم به نفع فوتبال خودت است و هم به فوتبال ملی کمک می کند.


دایی تاکید داشت: انصاریفرد دیگر به درد ما نمی خورد و ما هم سیدصالحی را که از بهترین مهاجمان است جذب کردیم و شاکری ، عباس زاده و نوروزی نیز از دیگر مهاجمان ما هستند و من هم آنها را تشویق می کنم.


دایی در مورد علیرضا حقیقی گفت :دروازه بان اول تیم روبین کازان فیکس تیم ملی این کشور است .در این تیم به علیرضا حقیقی بازی نرسیده است.در صحبتی که با مربی دروازه بانهای روبین کازان داشتم وی از پیشرفت حقیقی گفت اگربه صورت قرضی وی را به پرسپولیس بدهند او را می خواهیم که هنوز پاسخی به ما در این زمینه نرسیده است.


سرمربی تیم پرسپولیس گفت : هفته اول با تیم تراکتور برای برد به میدان می رویم.


وی افزود: تراکتور چندین سال است که یکی از بهترین تیم های ایران است و مربی با دانش و خوبی نیز دارد که افتخار شاگردی اش را داشتم و امسال جلالی تیم بسیار خوبی بسته است.


وی تصریح کرد:به ویژه اینکه تراکتور از حمایت آذری ها برخوردار است و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.


دایی درمورد حضورعلی کریمی و دیگر بازیکنان پرسپولسی درتراکتور گفت:سه بازیکن پرسپولیسی جزو بهترین‌ها هستند و همیشه آرزوی موفقیت آنها را می‌کنم اما حضورشان در تیم های دیگرنمی‌تواند باعث حساسیت شود مطمئنا خود بازی آنقدر حساس است ما هم تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از روز اول سربلند بیرون بیاییم.


سرمربی تیم پرسپولیس گفت: اوج کار ما بازی با استقلال درهفته هشتم لیگ است.


سرمربی سابق تیم ملی گفت:فکر نمی کردم تیم ملی سه بازی آخر را ببرد ، تبریک می‌گویم و به نظرم در این سه بازی بسیار خوب بازی کردیم. هیچ کس فکر نمی‌کرد ما سه بازی را ببریم خود حتی خود من هم این فکر را نمی‌کردم اما ما با سیستم بسیار خوب و با غیرت و هوش ایرانی وارد میدان شدیم و بردیم و به جام جهانی صعود کردیم و غیرت و توان و هوشمندی ایرانی را به نمایش گذاشتیم.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر