يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 10703
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1392 10:01

شاید این نکته برای شما تا حدی زیاد تعجب بر انگیز باشد و از خود بپرسید: مگر میشود بدون ارتباط اینترنتی از سرویس جی میل استفاده کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است. ابزاری که در اینجا به شما معرفی میکنیم دقیقا برای این منظور طراحی شده است که بدون ارتباط اینترنتی بتوانید به جی میل خود دسترسی داشته باشید!


به گزارش راه مردم به نقل از تابناک؛ شاید این نکته برای شما تا حدی زیاد تعجب بر انگیز باشد و از خود بپرسید: مگر میشود بدون ارتباط اینترنتی از سرویس جی میل استفاده کرد؟ پاسخ این سوال مثبت است. ابزاری که در اینجا به شما معرفی میکنیم دقیقا برای این منظور طراحی شده است که بدون ارتباط اینترنتی بتوانید به جی میل خود دسترسی داشته باشید!


به گزارش «تابناک» حتما مواقعی برای شما پیش آمده است که نیازمند آن بوده اید که به سرعت به یک ایمیل در حساب جی میل خود نیاز داشته باشید اما به دلیل عدم وجود ارتباط اینترنتی با مشکل مواجه شده اید.


در این گونه مواقع هر کاربری به دنبال یک کافی نت یا مکانی میگردد که بتواند در آنجا اقدام به باز کردن جی میل خود و انجام کار خاصی که مد نظر دارد کند. اما امروز میخواهیم شما را در ادامه مطالب مرتبط با نکته ها و ترفند های جی میل با ابزار و در واقع افزونه ای برای گوگل کروم آشنا سازیم که به شما امکان میدهد که حتی بدون وجود ارتباط اینترنتی به حساب جی میل خود دسترسی داشته باشید:


نکته‌های جی‌میل: بدون اینترنت ایمیل بخوانید و بفرستید!


افزونه قدرتمند Mail Control ابزاری است که بر روی مرورگر کروم نصب میشود و به کاربران امکاناتی نظیر دسترسی به جی میل برای خواندن ایمیل ها و فرستادن ایمیل جدید را ارائه میکند. همچنین این افزونه در حالت عادی در نوار ابزار کروم قرار گرفته و با نمایش تعداد پیامهای جدید و همچنین ایجاد Notification برای اطلاع کاربر از دریافت ایمیل جدید، منجر به آن میشود که همیشه حساب کاربری شما در مقابل چشمانتان باشد.


برای نصب این افزونه فایل مورد نظر را از لینک انتهای مطلب دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید. سپس از منوی کروم گزینه Tools و سپس Extensions را انتخاب کنید تا وارد صفحه تنظیمات افزونه ها شوید. سپس فایل افزونه را کشیده و در داخل این صفحه رها کنید و با نمایش پیام نصب بر روی دکمه Add کلیک کنید. افزونه نصب شده و آیکون آن در نوار ابزار کروم به نمایش در می آید:


نکته‌های جی‌میل: بدون اینترنت ایمیل بخوانید و بفرستید!


بعد از نصب افزونه و کلیک بر روی آن پنجره کوچکی باز میشود که ابزارهایی را در بر دارد که با شماره آنها را مشخص کرده ایم:


نکته‌های جی‌میل: بدون اینترنت ایمیل بخوانید و بفرستید!


1 – دسترسی مستقیم به تقویم جی میل


2 – جستجو به دنبال پیامها در جی میل


3 – مهمترین ابزار این افزونه که مربوط به سوییچ کردن بین حالت Offline و Desktop است. اگر میخواهید بدون ارتباط اینترنتی اقدام به دسترسی به حساب کاربری خود کنید بر روی این آیکون کلیک کنید. در این صورت آیکون مربوطه یعنی شماره 7 به رنگ آبی تغییر میکند.


4- نمایش برچسب پیامها در جی میل


5 – ایجاد ایمیل جدید – در حالت Offline یا Desktop


6 – ایمیل کردن صفحه ای که در آن قرار دارید


7 – آیکون مربوط به باز کردن جی میل در حالت Offline یا Desktop. اگر در حالت دسکتاپ قرار داشته باشید رنگ این آیکون قرمز خواهد بود که شما را از وضعیت فعلی مطلع میسازد.


وقتی برای اولین بار اقدام به ورود به حساب کاربری جی میل خود از طریق این ابزار میکنید، از شما برای ورود به جی میل در حالت Offline مجوز میخواهد:


نکته‌های جی‌میل: بدون اینترنت ایمیل بخوانید و بفرستید!


در این حالت صفحه جی میل شما شبیه آن چیزی است که حین باز کردن جی میل در یک تبلت یا گوشی هوشمند میبیند:


نکته‌های جی‌میل: بدون اینترنت ایمیل بخوانید و بفرستید!


همچنین به راحتی میتوانید در این حالت اقدام به ایجاد ایمیل جدید کنید که البته وقتی برای بار بعد به اینترنت متصل شود این ایمبل فرستاده خواهد شد. در واقع هر کاری که در حالت عادی قادر به انجام آن هستید، در حالت Offline نیز امکان پذیر است.


اما با کلیک بر روی دکمه Mail Control در پنجره این افزونه میتوانید وارد صفحه تنظیمات آن شوید:


نکته‌های جی‌میل: بدون اینترنت ایمیل بخوانید و بفرستید!


در این صفحه میتوانید تنظیمات مربوط بهNotification ها و همچنین انتخاب زبان و تنظیمات مربوط به برچسب ها را انجام دهید. اما مهمترین این تنظیمات، مورد مربوط به چک کردن ایمیل است. در حالت پی فرض افزونه وقتی که آنلاین هستید در هر 1 دقیقه یکبار ایمیل شما را بررسی میکند و وضعیت آن را برای استفاده در حالت Offline ذخیره میکند. میتواندی اقدام به تغییر این زمان کنید:


نکته‌های جی‌میل: بدون اینترنت ایمیل بخوانید و بفرستید!


در نهایت اینکه این افزونه ابزاری بسیار کاربردی است که به کاربران امکان میدهد که حتی بدون ارتباط اینترنتی به جی میل خود دسترسی داشته باشند. با وجود این افزونه هیچ ایمیلی را از دست نخواهید داد!


دانلود افزونه - فایل Zip
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر