پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 10562
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1392 16:18
در مراسمی که با حضور جمع زیادی از ورزشکاران و هنرمندان برگزار شده بود، علی دایی نشان نیکوکاری دریافت کرد.

مراسم اهدای نشان نیکوکاری با حضور جمعی از ورزشکاران، هنرمندان و اعضای شورای شهر تهران شامگاه 12 اسفند ماه در برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم به علی دایی به نمایندگی از جامعه ورزش، شهرام ناظری به نمایندگی از جامعه هنرمندان و همچنین محمدرضا حافظی از خیرین مدرسه ساز نشان نیکوکاری اهدا شد.

در بخشی از این مراسم که نوبت به اهدای نشان نیکوکاری به علی دایی رسید، حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد تهران با تشویق‌های پی در پی او را همراهی کردند.



حسین کلانی هم در این مراسم در سخنانی باره علی دایی گفت: علی دایی کسی بود که غرور جریحه دار شده ایران را در مجامع بین‌المللی ترمیم کرد و در داخل کشور هم کارهای بسیاری انجام داد و قدم‌های بزرگی برداشت.

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: وقتی به سوابق تاریخی ایران نگاه می‌کنیم، می بینیم که حتی کشور گشایی های ایران نیز همراه با عشق و ایثار و محبت بوده است. افراد زیادی هستند که در این کشور زندگی می‌کنند و خود را وقف بقیه می‌کنند. افرادی که مهر و محبت و ایثار در وجودشان است و آن را به دیگران هدیه می‌کنند.

او با بیان این که رفع محدودیت‌ها تنها نباید بر عهده مردم باشد، خاطر نشان کرد: دولت مردان ما نیز باید چنان برنامه‌ریزی کنند که این بار سنگین را از دوش نیازمندان بردارند.

کلانی افزود: پیام آوران ما در دنیا هنرمندان و قهرمانان هستند. ما همواره قهرمانانی داشته‌ایم که بی‌هیچ چشم داشتی کارهای خیر بسیاری را انجام داده‌اند.

علی دایی هم پس از دریافت نشان نیکوکاری در سخنان کوتاهی، گفت: این اولین باری است که در جمعی حضور دارم که کارهای آنها با ارزش‌تر از کارهای من بوده است.

در این مراسم جمع زیادی از اهالی ورزش و هنر و اعضای شورای شهر همچون احمد مسجدجامعی، محمد سریر، لوریس چکناواریان، مریلا زارعی، فاطمه گودرزی، فرهاد قائمیان، احمد دنیامالی و ... حضور داشتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر