دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 10501
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1392 22:39
برخی از رسانه های پاکستانی در ساعات گذشته از آزادی مرزبانان ایرانی خبر دادند.

به گزارش راه مردم به نقل از «انتخاب»، شبکه خبری دنیا نیوز به نقل از خان وصی سخنگوی نیروهای سپاه مرزی پاکستان گزارش داد که در عملیات امروز نیروهای امنیتی در منطقه تربت ایالت بلوچستان درجنوب غربی این کشور؛ 11 تبعه ربوده شده خارجی از چنگ تروریست ها نجات داده شدند.

براساس این گزارش، مرزبانان ربوده شده ایران نیز در میان اتباع خارجی آزاد شده در منطقه تربت قرار دارند.

مرادزهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «انتخاب» ضمن تاکید بر اینکه این خبر قابل تایید نیست بیان داشت: هنوز خبر رسمی در این مورد به دست ما نرسیده است.

عبدالله کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز به «انتخاب» گفت: خبر آزادی مرزبانان ایرانی قابل تایید نیست.

مسئولان سفارت پاکستان در ایران به «انتخاب» گفتند: هنوز خبری در مورد مرزبانان ایرانی به دست ما نرسیده و ما از این مسئله مطلع نبوده و در جریان آن نیستیم.

مقام امنیتی پاکستان آزادی مرزبانان ایرانی را تکذیب کرد

یک مقام امنیتی پاکستان به خبرگزاری فرانسه گفته است پنج مرزبان ایرانی در بین یازده نفری که در عملیات روز شنبه آزاد شده‌اند نیستند.

این مقام امنیتی پاکستان به خبرگزاری فرانسه گفت: برای آزادی پنج مرزبان ایرانی «عملیاتی در نزدیکی شهر تربت، در هزار کیلومتری کویته، اجرا شد که طی آن یازده تبعه خارجی آزاد شدند» اما مرزبانان ایرانی در بین آنها نیستند.

سردار جزایری: مرزبابان آزاد شدند

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با تایید آزادی سرباز ایرانی گروگان گرفته شده در پاکستان گفت: مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور در این امر دخیل بودند.

به گزارش فارس، وی افزود: مجموعه دستگاه های امنیتی و انتظامی کشور تلاش کردند تا این قضیه را فیصله دهند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این قضیه مشکلات فراوانی را به وجود آورده بود گفت: مذاکراتی با دولت پاکستان صورت گرفت و در نهایت به آزادی گروگان‌ها انجامید.

سفیر ایران در اسلام‌آباد: مقامات رسمی پاکستان هنوز خبر آزادی ۵ مرزبان ایرانی را تأیید نکرده‌اند

سفیر ایران در اسلام‌آباد اعلام کرد که مقامات رسمی پاکستان هنوز خبر آزادی ۵ مرزبان ایرانی را تأیید نکرده‌اند.

علیرضا حقیقیان سفیر ایران در اسلام‌آباد لحظاتی پیش بار دیگر اعلام کرد که مقامات رسمی پاکستان هنوز خبر آزادی 5 مرزبان ایرانی را تأیید نکرده‌اند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر