جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 9554
تاریخ انتشار: 24 دی 1392 22:41
به گزارش راه مردم،  دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی شامگاه دوشنبه با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جزیره کیش گشایش یافت.
در آیین گشایش این نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برپا شده است، شماری از مدیران وزارتخانه های نفت و نیرو و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

دراین نمایشگاه ظرفیت ها و توانمندی های بخش انرژی در زمینه اکتشاف، تولید و توزیع نفت، گاز، برق، انرژی های نو و تجدید شونده معرفی می شود.

ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای بهره گیری از ظرفیت های موجود از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه 150 سازمان، شرکت و موسسه فعال داخلی و حدود 50 نمایندگی شرکت های خارجی جدیدترین دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت 18 هزار مترمربع به نمایش گذاشته اند.

50 نمایندگی خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هلند، ایتالیا، هندوستان، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا، روسیه، انگلستان، ژاپن، پرتقال، کانادا، کویت و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، مشارکت شرکت های داخلی و بین المللی در دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در مقایسه با دوره گذشته رشد 80 درصدی را نشان می دهد.

این نمایشگاه تا پنجشنبه 26 دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.

دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی در جزیره کیش گشایش یافت
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر