چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - May 22 2024
کد خبر: 9478
تاریخ انتشار: 21 دی 1392 18:24

علی غزالی مدیرمسئول آینده آنلاین نوشته است: در اردیبهشت ماه امسال خبری در سایت بازتاب منتشر شد مبنی بر "ارتباط یک مداح با یک ... و البته زمانی که خبر این عمل مداح مذکور به ما رسید و متوجه شدیم که جنابشان با شکایت .... در زندان هستند .

به گزارش راه مردم،  در ابتدا بر مبنای قاعده نهی از اشاعه فحشا، نسبت به انتشار خبر شک داشتیم و زمانی تصمیم بر انتشار خبر گرفتیم که متوجه شدم جریان مداحان مشهور به همراه آقازاده فرهنگی مشهور فشار فراوانی به .... می آورند که از شکایتش بگذرد و البته این فشارها به تهدید و خط و نشان کشیدن هم کشیده شده بود!

همان موقع با آنکه با سره و ناسره این جریان به خوبی آشنا بودم برایم عجیب بود که وقاحت تا کجا که چنین عمل شنیعی از سوی یک مداح! صورت بگیرد و هم قطارانش به عنوان دفاع از نوکر اهل بیت به دنبال ماست مالی و بیرون کشیدن وی از زندان و دفاع از فرد خاطی برآیند. و حقیقتاً کدام ظلم به دستگاه اهل بیت بالاتر که چنین افرادی با این اعمال خباثت گونه ای خود را منتسب به اهل بیت بدانند و برای خود مصونیتی خاص قائل شوند.

اما اتفاقات حاشیه ای این چند روزه حول محور مداحی تیرانداز را خدمتتان به شماره عرض میکنم:

- بنا به نظر دفتر یکی از مقامات عالی رتبه قرار بر این شده که مسئله اتفاقات اتوبان بابایی بصورت جدی بررسی و بدون اغماض برخورد شود.

- مجوز سلاح بسیاری از مداحان ابطال و اسلحه های آنها بازپس گرفته شد.

- در جلسه ای با حضور مداحان مشهور و با نفوذ مطرح شده که اگر امروز از این مداح تیرانداز دفاع نکنیم اعتبار و ... دستگاه امام حسین( بخوانید منافع شخصی خودمان!) از بین میرود و قرار بر این شده که با تمامی مقامات آشنا در این خصوص مذاکراتی صورت گیرد.

- در رابطه با موضوع مطرح شده در شماره چهار، مذاکره ای با اعضای هیئت امنای یکی از هیئتهای بزرگ که اعضای هیئت امنایش جملگی از متنفذین و مسئولین هستند صورت گرفته و قرار بر حمایت و مذاکره با مقامات قضایی و همچنین دفتر آن مقام عالی رتبه ای که دستور بررسی و برخورد بدون اغماض را داده است شده است.

- برخی از اعضای هیئت امنای آن هیئت مذکور توصیه به شکایت و پیگیری و لابی برای برخورد با افشا کنندگان این اتفاق(یعنی ما) کرده اند تا هم دستاویزی برای مانور تبلیغاتی و لاپوشانی کردن ماجرا شود و هم عبرتی برای سایرین که دیگر پا در کفش خلفین شعبان بی مخ نکنند.

پ ن: شعبان بی مخ هم در جنوب شهر هیئتی مشهور و بزرگ داشت و قرار نیست غلط هر شخص را با عنوان اینکه هیئت دار است و... نبینیم و شرع مقدس هم چنین جوازی نداده است که امروز برادران مداح چنین انتظاری دارند.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر