جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 9158
تاریخ انتشار: 07 دی 1392 09:47

به گزارش راه مردم، در بخشی از نامه آمده است : اشتغال فرزندان ساکنین جزیره که برخی از مسئولین کم لطفی کرده اند شما با ایجاد کارخانه ای در بندر ریگ یا گناوه برای آنان شغل ایجاد کنید که نخواهند التماس کنند همانگونه که در حال حاضر همین گونه است.


حضور جناب آقای بابک زنجانی


سلام علیکم


احتراماً به استحضار حضرتعالی می رساند ساکنین جزیره خارگ سالهای زیادیست  که از کمبود خدماتی رنج می کشند و با توجه به مصوباتی از طرف دولتهای  قبل مصوبات عملی نشده  و مشکلات مردم برطرف نگردیده ما جوانان خارگی از شما بعنوان نخبه اقتصادی خواستاریم که به ما کمک کنید. کمکهای شما نیز بصورت سرمایه گذاری باشد ما کمک بلاعوض نمی خواهیم  و  مشکلات در ذیل قید شده است. امید است در برطرف کردن مشکلات موجود ما را کمک و یاری رسانید.


۱- ایاب و ذهاب دریایی که با خرید کشتی مسافربری در مسیرهای خارگ به بوشهر و گناوه و بالعکس. و با در اختیار گذاشتن دو فروند کشتی که ظرفیت هرکدام سیصد نفر باشد مشکلات ایاب و ذهاب برطرف می گردد.


۲- اشتغال فرزندان ساکنین جزیره که برخی از مسئولین کم لطفی کرده اند شما با ایجاد کارخانه ای در بندر ریگ  یا گناوه برای آنان شغل ایجاد کنید که نخواهند التماس کنند همانگونه که در حال حاضر همین گونه است.


۳- ایجاد سرپناهی برای مردم نه اینکه بسازید و اهدا کنید بدلیل اینکه زمینهای جزیره خارگ دارای سند مالکیت نمی باشد جوانان و مردم نمی توانند از بانکها تسهیلات مسکن دریافت کنند و خود نیز سرمایه ای ندارند شما می توانید ساخت و ساز را انجام داده و از تسهیلات بانکهای بیرون از جزیره آن سرپناه را بصورت اقساطی در اختیار مردم بدبخت جزیره قرار دهید.


۴- ساخت پارک آبی  و  پارکی مدرن و ساخت استخر در این جزیره که باعث ایجاد شادی در بین کودکان ، نوجوانان و جوانان خواهد شد.


۵- با توجه به افسردگی بالا در بین مردم بعلت نبود امکانات تفریحی با برگزاری جشنها به مناسبتهای مختلف که این موضوع باعث شادی مردم و دعاگوی جنابعالی.


۶- ساخت هتل در جزیره خارگ


۷-ایاب و ذهاب هوایی که جزیره خارگ با داشتن فرودگاه پروازهای موجود در اختیار مردم ساکن نمی باشد و با توجه به صلاحدید خود پروازهایی را از خارگ به شهرهای دیگر ایران زمین از جمله مشهد مقدس برنامه ریزی نمایید که این پروازها ماهی یک بار هم صورت گیرد کافیست.


ما جوانان از شما عاجزانه درخواست داریم . نمایندگان و مسئولین که برای ما کاری انجام نداده اند.


جمعی از جوانان جزیره خارگ


منبع: پایگاه خبری پیغام

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر