يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - June 16 2024
کد خبر: 90238
تاریخ انتشار: 03 خرداد 1403 10:42
پیکر رئیس جمهور به مشهد انتقال یافت/

پیکر رئیس‌جمهور فقید در حرم امام رضا آرام گرفت

پیکر ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران روز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

پیکر سید ابراهیم رئیسی پس از تشییع تاریخی در شهرهای تبریز، قم و تهران روز پنجشنبه سوم خرداد در آغوش مردم خراسان جنوبی قرار گرفت تا مردم دیار خاوران میزبان آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید باشند.

هواپیمای حامل پیکر رئیسی و ۲ تن از همراهان صبح امروز سوم خرداد در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند، جایی که شهید جمهور ۸۸ روز قبل آخرین بار وارد این استان شد، به زمین نشست و مردم خراسان جنوبی در انتظار رئیس جمهور شهید و نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری هستند تا ناباورانه و در شوکی بزرگ با خادم الرضا وداع کنند.

پیکر رئیسی در میان حزن و اندوه مسئولان و مقامات استانی با همراهی شماری از اعضای دولت، شخصیت‌ها و مهمانان کشوری مورد استقبال قرار گرفت و پس از ادای احترام به سمت مسیر تشییع در شهر بیرجند منتقل شد.

مراسم تشییع و بدرقه رئیس جمهور شهید از میدان جانبازان بیرجند در جوار بوستان شهدای گمنام آغاز می‌شود و در مسیر بلوار پاسداران تا تقاطع بلوار شهید صیاد شیرازی ادامه می‌یابد؛ مسیری که سیاه پوش است و دیروز و دیشب جوانان و نوجوانان با عشق و علاقه به برپایی موکب‌های پذیرایی از تشییع کنندگان مشغول بوده‌اند.


تصویری از خانواده رئیس جمهور فقید در فرودگاه مشهد
۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۷

تصویری از خانواده رئیس جمهور فقید ابراهیم رئیسی در فرودگاه مشهد را ببینید.


پیکر رئیس جمهور به مشهد انتقال یافت
۱۴۰۳/۰۳/۰۳ - ۱۱:۰۰

پیکر آیت الله رئیسی برای تشییع و تدفین در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس انتقال یافت.

پیکرهای شهدای خدمت امروز پنجشنبه، سوم خرداد ماه در خراسان جنوبی با حضور علما، مسئولان کشوری، لشکری و استانی تشییع شد.

با وجود اینکه قرار بود آیین بدرقه و تشییع شهدای خدمت ساعت ۷:۳۰ امروز سوم خردادماه آغاز شود اما این مراسم زودتر آغاز شد. میدان جانبازان منتهی به میدان بلوار شهید صیاد شیرازی میزبان مردمی بود که برای آخرین بار در سال ۱۴۰۳ از رئیس جمهور و نماینده خود استقبال کردند.

پس از پایان مراسم در بیرجند، پیکر شهید رئیسی برای تشییع و تدفین در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد مقدس انتقال یافت.

پیکر رئیس‌جمهور فقید در حرم امام رضا آرام گرفت

پیکر رئیس جمهور شهید پس از تشییع در تبریز، تهران، بیرجند و مشهد، عصر امروز در حرم امام رضا برای آخرین بار طواف داده شد و در دارالاسلام برای همیشه آرام گرفت.

پیکر رئیس‌جمهور فقید در حرم امام رضا (ع) آرام گرفت.

 پیکر رئیس جمهور شهید پس از تشییع در تبریز، تهران، بیرجند و مشهد، عصر امروز در حرم امام رضا برای آخرین بار طواف داده شد و در دارالاسلام برای همیشه آرام گرفت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر