سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: 89717
تاریخ انتشار: 21 فروردين 1403 10:24
وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه، برای نخستین بار موفق شدن، ایران مال را ارزش‌گذاری کنند. ایسنا گزارش داده که حداقل ارزش بخش‌های فیزیکی این مجتمع تجاری 335 هزار میلیارد تومان برآورد شده.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفته نوروز امسال بیشترین پروازهای خارجی به مقصد ترکیه، دبی و عراق بوده. به گفته چلندری ترکیه با ۱۷۵ هزار مسافر سهمی ۲۹ درصدی داشته.

دفتر آمار آمریکا اعلام کرده که مبادلات تجاری دو کشور در دو ماهه نخست سال ۲۰۲۴ با رشدی ۱۱۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۲۰.۴ میلیون دلار رسیده.

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران و باهدف مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جمع‌بندی و توافق مجلس و دولت برای تصویب نهایی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تا پایان فروردین ماه خبر داده.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره اختلاسی که در مجتمع بندری امام خمینی اتفاق افتاده، گفته: شخصی به نام آرش اشتری که کارشناس واحد مالی یکی از بنادر تابعه بوده، ۱۰۸ میلیارد تومن اختلاس کرده و تلاش می‌کنیم که مبلغ را برگردانیم.

نماینده مردم کاشمر در تذکری شفاهی راوی قیمت سکه و دلار در بازار غیررسمی شد. جواد نیک بین یادآوری کرد که در مقطعی همین مجلس وقتی قیمت دلار از ۳۰ هزار تومان تجاوز کرد بنده و دوستان تاکید داشتیم که باید رئیس جمهور به مجلس آمده و طرح سوالی از وی مطرح شود و حتی تاکید شد که رئیس جمهور باید استیضاح شود اما امروز قیمت دلار از مرز ۶۰ هزار تومن و همچنین سکه از ۴۵ میلیون تومان گذشته.

اختلال سراسری در اینترنت کشور. صبح امروز خبرها از بروز اختلال شدید در شبکه اینترنت کشور حکایت داشت که رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مدعی شد که یکی از اپراتورها دارای افت ترافیک بوده که باید اطلاع‌رسانی و جبران کند.

شورای عالی بورس بعد از شنیدن گزارش عملکرد ۳۰ ماهه حضور مجید عشقی به عنوان رییس سازمان بورس با ادامه ریاست او برای دوره دوم موافقت کرد.

قمری‌وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام اینکه نرخ ارز بازار غیررسمی طبق تاکید بانک مرکزی به کالاهای اساسی و واردات قانونی مربوط نمی‌شود اعلام کرده که بانک مرکزی بزودی لیست دریافت‌کنندگان ارز کالایی را به‌منظور شفاف سازی منتشر می‌کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر