چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: 89620
تاریخ انتشار: 18 فروردين 1403 01:13
محمد فاضلی، جامعه شناس در مطلبی در انتقاد از قیمت ارز در شبکه ایکس نوشت: رئیسی و اصولگرایان در چاهی افتاده‌اند که برای دولت روحانی کندند! با شعار نمی‌شود مملکت ساخت.
محمد فاضلی، جامعه شناس در مطلبی نوشت: یکبار هم در نقد افزایش قیمت ارز در دولت رئیسی ننوشته‌ام. معتقدم در استقرار سیاسی فعلی و این روابط خارجی، نمی‌توانند کار مهمی کنند. اما رئیسی و اصولگرایان در چاهی افتاده‌اند که برای دولت روحانی کندند. از مداح تا فعال سیاسی قیمت ارز را مسخره می‌کردند و حالا خود مضحکه شده‌اند.

وی در این باره نوشت: یکبار هم در نقد افزایش قیمت ارز در دولت رئیسی ننوشته‌ام. معتقدم در استقرار سیاسی فعلی و این روابط خارجی، نمی‌توانند کار مهمی کنند. اما رئیسی و اصولگرایان در چاهی افتاده‌اند که برای دولت روحانی کندند. از مداح تا فعال سیاسی قیمت ارز را مسخره می‌کردند و حالا خود مضحکه شده‌اند.

خوب است بفهمند اثر تحریم چیست، با شعار نمی‌شود مملکت ساخت و مسأله تغییر آدم‌ها نیست. طرفدارانشان از رعایت منافع ملی و نپرداختن به مناقشه جناحی بر سر قیمت ارز و مسائل اقتصادی دم می‌زنند! توصیه خیلی خوب، اما منافع ملی باید با اصلاح رویه حکمرانی تأمین شود. چند توییت را به دل نگیرید.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر