شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 89535
تاریخ انتشار: 08 فروردين 1403 22:51
سخنگوی دولت اعلام کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط مبالغ جرایم رانندگی به‌روزرسانی شد.
علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ امروز تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

به گزارش ایسنا، بهادری جهرمی گفت: رئیس جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: به پیشنهاد فراجا و برخی دستگاه‌های مرتبط، پیشنهادی برای به‌روزرسانی جرایم راهنمایی و رانندگی مورد بررسی هیات وزیران قرار گرفت و آیین‌نامه این جرایم متناسب با نرخ تورم به‌‎روزرسانی شد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از فروردین ماه اجرایی می‌کنیم

سخنگوی دولت افزود: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه ۱۴۰۳ در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۲ امروز ضوابط اجرایی بودجه برای حوزه حقوق و دستمزد به تصویب هیات وزیران رسید و ان شاء الله به زودی ابلاغ می‌شود که بتوانیم اجرای بودجه را از فروردین آغاز کنیم و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد هم اولین آیین نامه اجرایی بودجه است که الحمدالله در دومین جلسه دولت در سال به تصویب رسید و سرعت پیشنهاد آیین نامه‌های بودجه خوب و قابل قبول بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر