جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: 89442
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1402 09:51
در بیانیه گروه ۷ ادعا شده که «چنانچه ایران به انتقال موشک‌های بالستیک یا فناوری‌های مرتبط به روسیه ادامه دهد، گروه هفت آماده پاسخگویی سریع و هماهنگ از جمله اقدام‌های جدید و مهم علیه ایران است».

گروه هفت طی بیانیه‌ای با تکرار برخی ادعا‌های تکذیب‌شده از ایران خواست ارائه موشک‌های بالستیک به روسیه را متوقف کند و هشدار داد که «در صورت ادامه همکاری نظامی تهران با مسکو، گروه هفت آماده اقدام هماهنگ علیه ایران است».

به گزارش ایلنا، در بیانیه آمده است: «چنانچه ایران به انتقال موشک‌های بالستیک یا فناوری‌های مرتبط به روسیه ادامه دهد، گروه هفت آماده پاسخگویی سریع و هماهنگ از جمله اقدام‌های جدید و مهم علیه ایران است».

به گزارش رادیو اروپای آزاد، گروه هفت با اشاره به برخی گزارش‌های ادعایی تکذیب‌شده همچنین اعلام کرد: «به شدت نگران گزارش‌هایی هستیم مبنی براین که ایران در حال بررسی انتقال موشک‌های بالستیک و فناوری مرتبط است. از ایران می‌خواهیم از این اقدام خودداری کند، چرا که این امر باعث تشدید بی‌ثباتی در منطقه شده و نشان دهنده افزایش اساسی حمایت مادی تهران از جنگ روسیه در اوکراین است.»

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که ایران بار‌ها ارائه پهپاد و موشک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را تکذیب کرده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر