چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: 89399
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1402 01:21
برخی کاربران از یله و رها‌شدن بازار شب عید و انفعال وزارت جهاد در زمینه توزیع انحصاری میوه نامرغوب در میادین میوه وتره بار به شدت انتقاد کردند.
یک کاربر نوشت: «نمونه‌ای از بار تنظیم بازاری که روز گذشته انحصارا توسط معاونت باغبانی وزارت جهادکشاورزی و اتحادیه باغداران به طرفیت شرکتی خاص تحت نظارت فضاحت بار ⁧ شازمان مرکزی تعاون روستایی‬⁩ عرضه شده در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران.»


کاربر دیگری نوشت:  ‏جماعت رعیت! ‏گستاخی از حد فزون کردید؟ ‏عمله جات دولت را خفیف شمردید؟ ‏حال قوت غالب احشام را بر سفره عید بگذارید و شاکر باشید. ‏احدی از نمایندگان مجلس هم عرضی ندارند.



یک کاربر دیگر در واکنش به توزیع میوه نامرغوب در بازار آنهم در آستانه نوروز نوشت: «در زادگاه پدری ما مراغه سیب بالای درخت رو یا صادرات می‌کنند یا میفرستند سردخانه و نهایت تبدیل به لواشک و میوه خشک می‌کنند و سیب‌های پایین درخت رو فقط به گاو و گوسفند می‌دهند و خداییش کیفیتش از اینها بهتره.




کسایی زاده روزنامه نگار هم در توئیتی انتقادی نوشت: «وزارت جهاد ایران و توزیع آشغال میوه در میادین میوه  وتره بار شهرداری تهران در عصر حجر اجرایی.»


کامبیز مهدی زاده هم در توئیتی نسبت به عدم نظارت از سوی نهادهای متولی بر بازار نوشت:‌ «صدا و سیما زمان حسن روحانی چند تا گزارشگر داشت که کل روز تو میدان میوه و تره بار و کشتارگاه گوشت و مرغ چادر زده بودند، شبم اونجا می‌خوابیدند تا قیمت میوه و گوشت و مرغ روآنلاین و زیرنویس گزارش کنن.الان زمان آقای رئیسی اینا مثل مداح‌ها کلا مفقود الاثر شدند. راستی یوسف سلامی کجاست؟!»



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر