شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 89387
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1402 13:21
بنیاد یاس فاطمه النبی (س) سومین پویش همدلانه «سفره مهربانی» را به همت گروه مالی گردشگری برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳، بنیاد یاس فاطمه النبی (س) به همت گروه مالی گردشگری با هدف همدلی برای تامین اقلام و مایحتاج ضروری هموطنان کمتر برخوردار، برای تهیه و توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی اقدام کرده است.

فائض فرخی، مدیرعامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) با اشاره به این پویش گفت: یکی از اقداماتی که از سال ۱۳۹۹ به همت گروه مالی گردشگری و به وسیله بنیاد یاس فاطمه النبی (س) در کشور انجام می‌شود، تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان در مناطق کم برخوردار کشور در قالب پویش همدلانه «سفره مهربانی» است.

فرخی ادامه داد: بنیاد یاس فاطمه النبی (س) بنا به توصیه‌های مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، بعد از دوره کرونا به صورت سالانه و همزمان با ماه مبارک رمضان پویش همدلانه «سفره مهربانی» را ادامه داده است.

او افزود: امسال نیز بنا داریم این کمک‌های مومنانه را از ابتدای ماه مبارک رمضان با توزیع بیش از ۱۰ هزار بسته مواد غذایی و بن‌های نقدی در مناطق مختلف کشور ادامه دهیم. ارزش هر کدام از بسته‌های مواد غذایی حدود ۱۵ میلیون ریال است و علاوه بر آن به برخی از خانوار‌ها بن نقدی نیز اهدا می‌شود.

فرخی با اشاره به وقوع سیل در شهرستان دشتیاری استان سیستان و بلوچستان گفت: اولویت این پویش در رمضان امسال با استان سیستان و بلوچستان خواهد بود. با توجه به وقوع سیل در شهرستان دشتیاری ما کار پویش سفره مهر را از این شهرستان آغاز می‌کنیم و در ادامه به شهرستان‌های چابهار، ایرانشهر، دلگان، جاسک و... خواهیم رسید. همچنین توجه ویژه‌ای به استان‌های کردستان و ایلام خواهیم داشت.

مدیرعامل بنیاد یاس فاطمه النبی (س) در پایان با بیان این مطلب که حدود ۲۷ منطقه کم‌برخوردار در کشور برای توزیع بسته‌های غذایی شناسایی شده، گفت: تلاش ما این است کار توزیع بسته‌های غذایی را تا پیش از آغاز سال ۱۴۰۳ به پایان برسانیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر