يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 89255
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1402 22:40
متقاضیان خرید اولین حراج سکه طلا، می‌توانند در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۵ که به ثبت سفارش اختصاص داده شده است، ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام دهند و در ثبت سفارش شرکت کنند.
با اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، متقاضیان خرید سکه‌های حراجی می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت‌نام و احراز هویت کنند.

به گزارش تسنیم، با وجود اختلال سایت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از آغاز حراج ربع سکه، مرکز مبادله با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرد: با توجه به تقاضای گسترده مردم برای ثبت نام و احراز هویت و ثبت سفارش به اطلاع می‌رساند این اولین حراج سکه در مرکز مبادله است و تاریخ حراج بعدی سکه طلای مرکز مبادله ایران به زودی اعلام می‌شود.

ضمنا متقاضیان می‌توانند طی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام به ثبت‌نام و احراز هویت کنند.

با توجه به اینکه در حراج سکه طلا امروز ۱۳ اسفند ماه، تعداد بالایی از متقاضی جهت ثبت‌نام و احراز هویت به سایت مراجعه کرده‌اند، این موضوع موجب کندی سایت و عدم ثبت‌نام برخی از کاربران شده است؛ به همین منظور بنا شد که زمان احراز هویت تا ساعت ۱۵ تمدید شود.

از این رو، متقاضیان خرید اولین حراج سکه طلا، می‌توانند در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۵ که به ثبت سفارش اختصاص داده شده است، ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام دهند و در ثبت سفارش شرکت کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر