شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 89188
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1402 14:51
«انتخابات این دوره‌ی مجلس، انقلاب پاجوش‌ها علیه چنار‌های بی‌میوه است. در انتخابات دور قبل هم اگر موفق بودید، چون توانستید خواب جعلی یک نفر را به عنوان پیام رهبر انقلاب بر وجوب وحدت به دیگران تحمیل کنید. این بار راه را بر شما بستند...»
نشست خبری حدادعادل که روزگذشته برگزار شد با حواشی پرسر و صدایی همراه شده است. حداد عادل در پاسخ به تعدد فهرست‌های محافظه‌کاران گفته است: «همیشه در کنار چنار بلند، چند پاجوش هم متعدد زده می‌شود؛ امری طبیعی است. همیشه اسامی ۲۴ ساعته خلق می‌شود و ۴۸ ساعت بعد از انتخابات هم فراموش می‌شود.» این سخنان او، اما با واکنش‌های تندی روبه‌رو شده است.

به گزارش فرارو، رحمت‌اله بیگدلی، فعال رسانه‌ای اصلاح طلب در اینباره نوشت: مشکلِ مخالفِ دولت نبودنِ کاندیدا‌ها را که شورای نگهبان برای شما حل کرده است! الآن دعوای شما خانوادگی و بر سر منافعِ شخصی بیش‌تر است!

حمید رسایی هم با انتقاد از حداد عادل نوشت:

جناب حداد عادل

رئیس فرهنگستان ادب!

انتخابات این دوره‌ی مجلس، انقلاب پاجوش‌ها علیه چنار‌های بی‌میوه است.

در انتخابات دور قبل هم اگر موفق بودید، چون توانستید خواب جعلی یک نفر را به عنوان پیام رهبر انقلاب بر وجوب وحدت به دیگران تحمیل کنید. این بار راه را بر شما بستند...

ما خوبیم؛ بقیه ناچیز!

در همین رابطه خبرگزاری دانشجو نیز عنوان کرد: روز گذشته حداد عادل در نشست خبری شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در پاسخ به سوالی درمورد اینکه چرا لیست‌های متعدد اصولگرایان صادر شد پاسخ داد؛ همیشه در کنار یک چنار بلند چند پاجوش متعدد نیز زده میشود. این اظهار نظر نه چندان مناسب پدرخوانده جریان اصولگرایی در مقام خود نوعی بی احترامی به باقی کاندیدا‌های جریان انقلابی تلقی میشود.

واکنش محمد مهاجری به اظهارات حداد عادل

محمد مهاجری اما به بخش دیگری از سخنان حداد عادل پرداخته است. او نیز نوشت: جناب آقای ‎حدادعادل! فرموده‌اید شرط‌تان برای کاندیداهایی که معرفی کرده‌اید این است که مخالف دولت رئیسی نباشند. البته این حق شماست که از دستپخت‌تان حمایت کنید اما می دانید مفهوم حرفتان تشکیل یک مجلس پر از ‎وکیل‌الدوله است؟ مبارکتان باشد، اما اینگونه حرف زدن قطعا ضدمشارکت است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر