شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 89185
تاریخ انتشار: 09 اسفند 1402 14:43
سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی توضیحاتی ارائه کرد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چه اقداماتی برای بازگرداندن مالک کوروش کمپانی انجام دادید؟ گفت: درباره این موضوع در آتی اطلاع رسانی خواهیم کرد. براساس پیگیری‌هایی که از ناحیه ۵ دادسرای انقلاب تهران شده است اقدامات خوبی انجام شده است. این پرونده ابتدا در دادسرای ویژه اقتصادی بود که بعد به دادسرای ناحیه ۵ ارجاع شد.

به گزارش ایسنا، ستایشی افزود: در ۲۹ بهمن ماه از طریق پلیس اینترپل اعلام قرمز و جلب مالک شرکت صادر شده است. این شرکت تحت این عنوان به ثبت نرسیده و با عنوان دیگری ثبت شده که اطلاع رسانی شد.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: بصورت ویژه نهایت اهتمام با نظارت دستگاه قضایی صورت می‌گیرد تا اموال بازگردانده شود. در حال حاضر پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و ۱۵۰۰ نقر شکایت خود را تسلیم کردند و روند تقدیم شکایت ادامه دارد.

وی گفت: خیلی از اموال مردم بازگردانده و مسترد شده است. اموال و دارایی‌های این شرکت‌ها باید توقیف شوند و در این شرکت هم اموال و دارایی هایش در تهران و کیش و نقاط دیگر توقیف شده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: در خصوص استرداد متهم هم اقدامات خوبی شده است. اطلاعات تکمیلی به دستمان رسید آن را می‌گوییم. در قبال صحبت‌هایی که بعضی‌ها دانسته یا نادانسته انجام می‌دهند باید بگویم که دستگاه مطلع باید آن را انجام دهد. متاسفانه بعضی ورود می‌کنند و مطالبی را مطرح می‌کنند. در قبال رفع ابهام هماهنگ شده تا همکاران دیگر اطلاع رسانی کنند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر