شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 89170
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1402 13:01
دفاع تمام قد نایب رئیس اتاق اصناف تهران از مجتبی صفایی؛

حمایت 100درصدی اصناف از تنها نماینده خود در انتخابات مجلس

نایب رئیس اتاق اصناف تهران از حضور مجتبی صفایی در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت همه‌جانبه کرد و گفت: اصنافی‌ها تمام قد پشتیبان نماینده خود در این دور از مجلس هستند.
محمدرضا فرجی تهرانی، نایب رئیس اتاق اصناف تهران  با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات گفت: توقع اول از اصناف است که مانند بسیاری از فعالیت‌های مردمی در انتخابات نیز پای کار باشند تا به این واسطه نماینده خود را در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند. با این اتفاق دیگر در ادامه راه نسبت به اتخاذ تصمیمات برخی از افراد که اغلب از سر ناآگاهی است، دلگیر نمی‌شویم. چرا که تصمیمات غلط بیش از پیش ابتدا شهروندان و سپس عملکرد اصناف را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در نتیجه تمام قد از نماینده اصناف در مجلس شورای اسلامی حمایت می‌کنیم.

به گفته فرجی تهرانی، این‌ بار اصناف تنها یک نماینده در مجلس دارد اما در دوره‌های بعدی 10 درصد مجلس شورای اسلامی را باید اصناف تشکیل دهند.

فرجی با تاکید بر اینکه فعالان اقتصادی با مشکلات بازار و مردم آشنایی بیشتری دارند، بیان کرد: بی‌شک نمایندگانی که با بازار آشنایی دارند، بهترین گزینه برای انتخاب هستند چرا که از قدیم مردم مشکلات خود را با بازاری‌ها در میان می‌گذاشتند و کسبه همیشه پشتیبان مردم بودند. قطعا بازاری‌ها با انتخاب نماینده صنفی خود در مجلس  می‌توانند وضعیت کسب و کارها در کشور را تغییر دهند.

همه کشورهای توسعه یافته از مدیران موفق کسب‌وکار در مقامات دولتی استفاده می‌کنند اما کشور ما برخلاف این مسیر حرکت می‌کند، مدیران دولتی تا سن بازنشستگی در سمت خود فعالیت دارند و پس از بازنشستگی، مدیریت یک شرکت خصولتی را برعهده می‌گیرد. بی‌شک فردی که در بازار نقش پررنگی دارد با هزینه‌ خود ریسک کرده و تجربیات فراوانی بدست آورده است.

وی با انتقاد از وعده‌های بی‌عمل برخی از نمایندگان مجلس گفت:  متاسفانه برخی از افراد به دلیل اخذ تحصیلات آکادمیک با کمی سفارش به درجه‌ای می‌رسند که فردی با دریافت سال‌ها تجربه باید به این جایگاه برسد. نمایندگان نباید این موضوع را فراموش کنند که با رای مردم بر صندلی مجلس می‌نشینند و تا پایان دوره دوازدهم باید پیگیر مطالبات آن‌ها باشند.
 
نایب رئیس اتاق اصناف تهران در پایان به نمایندگان مجلس دوازدهم توصیه کرد: مهم‌ترین مطالبه ما به عنوان نماینده اصناف از نمایندگان مجلس دوازدهم اصلاح قانون مالیات و قانون نظام صنفی کشور است که امیدواریم با ورود نماینده صنفی به این دور از کارزار انتخاباتی شاهد تغییر تحولات وسیعی در این حوزه‌های مطرح شده باشیم.
    

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر