يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 89169
تاریخ انتشار: 08 اسفند 1402 12:01
منشی همسر قالیباف هم در لیست است / یکی دیگر از خانم های لیست، دختر باجناق یکی از موسسین شورای ائتلاف است /یکی از آقایان، شاه داماد رییس شورای ائتلاف شهر ری است، دیگری پدرخانم یکی از اعضاست/ یک خانم دیگر لیست هم خواهر شوهر یکی از خانم های عضو ائتلاف است

علی جعفری، فعال اصولگرا  در توییتی درباره لیست منتشرشده از شورای ائتلاف اصولگرایان نوشت: یکی از بانوان محترمه حاضر در لیست، خواهر شوهر یکی از خانمهای عضو ائتلاف و مصاحبه کننده بانوان است. گل سرسبد بانوان لیست جبهه مظلوم‌ انقلاب هم منشی همسر سرلیست است.

علی جعفری که تا چند ماه پیش جزو مدیران ارشد وزارت راه دولت رئیسی بود، در توییتی نوشت: نسب شناسی فامیلی و تبارشناسی سیاسی لیست آقای قالیباف ساده اندیشانی که اندک تردیدی برای رای ندادن به لیست ائتلاف دارند را به یقین خواهد رساند. جالب آنجاست که این لیست دورهمی و فامیلی را به نام جبهه انقلاب فاکتور می‌کنند. کمی با هم مرور کنیم ببینیم اعضای لیست جبهه انقلاب چه کسانی هستند.

به عنوان مثال یکی از خانمهای حاضر در لیست جبهه، دختر باجناق یکی از موسسین و اُمنای شورای ائتلاف است و یکی دیگر از آقایان نیز معاون ایشان است. یکی دیگر از آقایان لیست، شاه دادماد رییس شورای ائتلاف شهر ری است. یکی دیگر از اعضای لیست، پدرخانم یکی از اعضای شورای ائتلاف است. یکی از بانوان محترمه حاضر در لیست، خواهر شوهر یکی از خانمهای عضو ائتلاف و مصاحبه کننده بانوان است. گل سرسبد بانوان لیست جبهه مظلوم‌ انقلاب هم منشی همسر سرلیست است.

همچنین حدود ۸ نفر از اعضای لیست همشهریان، مدیران و مشاوران آقای قالیباف هستند. دو نفر هم از اقوام و کیف کشهای آقای حداد هستند و بقیه هم سهم آقایان رضایی، محصولی و زاکانی.

دلم برای آن ۱۱۰۰ نفر کاندید بیچاره‌ای می‌سوزد که با هزار امید رزومه فرستاند تا به دعوت آقای حداد در فرآیند شورای ائتلاف شرکت کنند، آخر کار همه را سرکار گذاشتند و هر یک از اعضای شورای ائتلاف دست یکی از اقوام و‌ و منشی‌ها و نوچه ها و کارمندهایشان را گرفته اند وارد لیست کرده اند. حالا انتظار دارید اینها بروند در مجلس نمایندگان من و شما و مردم بیچاره باشند؟ زهی خیال باطل
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر