شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 88956
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1402 09:13
جشنواره فروش ویژه عید تا عید به طور رسمی آغاز به کار کرد

با حضور وزیر صمت، جشنواره فروش ویژه عید تا عید به طور رسمی آغاز به کار کرد

جشنواره فروش ویژه «عید تا عید» امروز ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، علیرضا شاه‌میرزایی، معاون تجارت و خدمات وزیر صمت، در یکی از واحدهای صنفی جنوب تهران به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، وزیر صمت در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره عید تا عید گفت: این جشنواره فرصت بسیار مناسبی است تا شهروندان مایحتاج مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند.

به گفته علی‌آبادی، برپایی چنین جشنواره‌هایی اقدام مثبتی است که منجر به تحول اقتصادی در نظام عرضه و تقاضا می‌شود و بدون تزریق و خلق پول، چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در می‌آورد.

وزیر صمت اصناف را مخاطب قرار داد و تأکید کرد: از اصنافی که در این طرح بزرگ حضور دارند، میخواهم که نهایت انصاف را در مواجه با مردم داشته باشند، چرا که اصناف کشور همواره از منصف‌ترین اقشار جامعه بوده و در هر شرایطی منافع مردم جامعه را در نظر داشته‌اند.

وی گفت: هر واحد صنفی که در این جشنواره حضور فعال‌تری داشته باشد، در آینده مورد حمایت وزارت صمت قرار خواهد گرفت و برای دریافت تسهیلات در اولویت خواهد بود.لذا از کلیه اصناف سراسر کشور دعوت می‌شود که برای مشارکت در جشنواره عید تا عید به نشانی eidtaeid.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وزیر صمت با بیان اینکه عموم مردم جامعه می‌توانند با ورود به سامانه این جشنواره به نشانی eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند افزود: امید است که این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری‌ جشنواره‌ها در کشور باشد.

گفتنی است؛این طرح باحضور بیش از ۲۵۰ نمایشگاه عرضه ویژه کالا و بیش از  ۲۰ هزار واحد صنفی از ۱۲ بهمن لغایت عید فطر درسراسر کشور اجرا خواهد شد
عرضه کالای با کیفیت و ارزان، امکان خرید اعتباری کالا از واحدهای صنفی ونمایشگاه از مهمترین ویژگی های طرح عیدتا عید است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر