شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: 88943
تاریخ انتشار: 11 بهمن 1402 13:45
رئیس اتاق اصناف تهران، گفت: برپایی نمایشگاه‌های بهاره بر اساس قانون بر اساس اتاق‌های اصناف گذاشته شده و هرگونه توزیع کالا خارج از آن ممنوع است.
رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: نمایشگاه بهاره امسال از ۱۵ اسفند تا ۲۵ اسفند در ۵ نقطه تهران از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۳ بعد ازظهر تا ۱۰ شب برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رستگار گفت: برپایی نمایشگاه‌های بهاره بر اساس قانون بر اساس اتاق‌های اصناف گذاشته شده و هرگونه توزیع کالا خارج از آن ممنوع است.

وی افزود: هدف از برپایی نمایشگاه‌های بهاره توزیع کالا توسط خود تولیدکنندگان و واحد‌های صنفی دارای مجوز است تا نیاز مردم با قیمت مناسبی به دست آن‌ها برسد. از طرفی در این نمایشگاه‌ها نظارت‌های مستقیم توسط بازرسی اصناف صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: نمایشگاه بهاره امسال در ۵ نقطه در شهر تهران از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۲۵ اسفند برگزار می‌شود.

رستگار گفت: در نمایشگاه‌های بهاره‌ای که به صورت غیرمجاز در سال‌های گذشته برگزار شده حتی شاهد فروش کالا‌های غیرمجاز بی‌کیفیت و حتی سرقتی بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: در نمایشگاه‌های بهاره کالا‌ها با ۲۰ تا ۶۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها به صورت پراکنده در نقاط مختلف شهر تهران شامل پارک ارم، فرهنگسرای اشراق، فرهنگسرای خاوران، مصلای تهران و شهرآفتاب برگزار می‌شود.

رستگار افزود: دستگاه‌هایی مانند وزارت ارشاد و شهرداری تهران بیشترین دخالت را در برگزاری نمایشگاه‌های بهاره داشته‌اند.

وی در پاسخ به سوالی تصریح کرد: شهرداری تهران دلیل برگزاری نمایشگاه‌های بهاره را مصوبه شورای شهر می‌داند، اما باید در نظر داشت که شهرداری نیز برای اجرا باید با هماهنگی و مجری‌گری اتاق اصناف نمایشگاه برگزار کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر