يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 88919
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1402 11:57
شورای رقابت در نامه‌ای به اتحادیه لوازم خانگی پیگیر ماجرای فروش کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و شهرهای لوازم خانگی شده است. فروشگاه‌هایی که مدت‌هاست موجب اختلال در بازار لوازم خانگی شده‌اند و صدای فروشندگان این بازار را در آورده‌اند.
عبدالحمید مرتضوی قاضی عضو شورای رقابت در نامه‌ای به اکبر پازوکی رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران پیگیر ماجرای سراها شده و اعلام کرده است شورای رقابت قصد دارد  این ماجرا را در قالب سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی با حضور نماینده این اتحادیه بررسی کند.

در این نامه مرتضوی آمده است: بازگشت به نامه شماره ۸۰/۱۹۶۰۷۵ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ ریاست مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی به شورای رقابت در خصوص موضوع نامه شماره ۱۲۷۳۲ مورخ ۱۴۰۲/۹/۱۷ آن اتحادیه مبنی بر اعطای تسهیلات کلان از طرف برخی بانک‌ها به فروشگاه‌های زنجیره‌ای سرای ایرانی و شهر لوازم خانگی که موجب اخلال در رقابت شده اند این موضوع در چارچوب فصل نهم قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی در دست بررسی قرار گرفته است. بنابراین در اجرای بند (ب) ذیل ماده (۶۰) قانون، اشعاری مقتضی است حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ دریافت این نامه مستندات و اطلاعات مربوطه به مرکز ملی رقابت ارسال و یک کارشناس مطلع در این موضوع جهت بررسی موضوع معرفی گردد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر