يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 88917
تاریخ انتشار: 08 بهمن 1402 19:23
شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) به عنوان یکی از شرکت‎‌های گروه مالی گردشگری در همایش 100 شرکت برتر ایران درخشید.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) در همایش رتبه‌بندی 100 شرکت برتر ایران به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های این همایش معرفی شد.

رتبه اولین شرکت با بیشترین رشد فروش در رتبه‌بندی  IMI100 شرکت‌های برتر ایران، به سمگا تعلق گرفت. این میزان رشد فروش با ۲۰۳۶ درصد پیشرفت در سال ۱۴۰۱، به مبلغ  ۱۵۸،۵۷۵ میلیارد ریال رسیده است.

همچنین، سمگا رتبه اولین شرکت با بیشترین صعود در رتبه‌بندی  IMI100 شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد. این میزان صعود، از رتبه ۲۶۸ در سال ۱۴۰۰ به رتبه ۷۰ در سال ۱۴۰۱  و با ۱۹۸ پله پیشرفت توسط این شرکت تحقق یافته است.

بر اساس این گزارش، سمگا همچنین موفق به دریافت عنوان شرکت پیشرو ایران شد و رتبه هفتادمین شرکت برتر ایران در رتبه‌بندی IMI100 شرکت‌های برتر ایران در سال 1402 را کسب کرد.

گفتنی است، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) نخستین هلدینگ بورسی تخصصــی گردشگری و هتلداری ایران است که با نماد «سمگا» در فرابورس شناخته می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر