يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 88430
تاریخ انتشار: 25 آذر 1402 11:16
احسان خوشبختی که همزمان با سعید شیرزادی در شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان مالک 5 درصد از سهام آن بود در شرکتهای زیرمجموعه گروه مالی مسکن سمتهایی گرفته که جای گمانه و حرف و حدیثهای بسیاری دارد.
 رصد روز نوشت: بعد از افشاگری در خصوص محدودیت و چالش قانونی مدیریت سعید شیرزادی بر گروه مالی بانک مسکن (اینجا بخوانید) نوبت به برخی از انتصابات ابهام دار در شرکت های زیرمجموعه گروه مالی مسکن می رسد.

بررسی ها نشان می دهد که احسان خوشبختی شریک  سعید شیرزادی در شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان در دو شرکت زیرمجموعه گروه مالی بانک مسکن سمتهایی گرفته که با توجه به سابقه شراکت با سعید شیرزادی در شرکت سبدگردانی این مسئله دارای ابهاماتیست که امیدواریم همانند گزارش قبلی بدون پاسخ نماند.

شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن و سرمایه گذاری مسکن از جمله شرکتهای زیرمجموعه بزرگترین هلدینگ بانک مسکن یعنی گروه مالی مسکن هستند که در ماههای اخیر حاشیه های زیادی را رقم زده است. این حاشیه ها که با کم و کیف مدیریت سعید شیرزادی شروع شد با برخی از انتصابات ادامه دارد و به نظر می رسد که مدیریت گروه مالی مسکن قصدی برای تنویر افکار عمومی و پاسخ به گمانه ها ندارد.

احسان خوشبختی که همزمان با سعید شیرزادی در شرکت سبدگردان تصمیم نگار ارزش آفرینان مالک ۵ درصد از سهام آن بود در در آذرماه سال گذشته به عضویت هیئت مدیره سرمایه گذاری مسکن پردیس از شرکتهای زیرمجموعه سرمایه گذاری مسکن در می آمد و البته سایر بررسی ها  از انتصاب احسان خوشبختی به عنوان معاون اجرایی شرکت تأمین سرمایه مسکن خبر می دهد. در این شرایط باید پرسید که چنین سمتها و انتصاباتی با توجه به سابقه حضور همزمان این دو در شرکت سبدگردانی چه توجیهی دارد و آیا این هزینه تراشی برای نظام اقتصادی و برند شرکت متبوع سعید شیرزادی با کدام مشی و منطق مدیریتی سازگارست؟

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر