يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: 88428
تاریخ انتشار: 25 آذر 1402 11:12
گروه مالی گردشگری تندیس و لوح تقدیر جایزه روابط عمومی برتر، نشان ویژه «مسئولیت اجتماعی و امور خیریه» و لوح تقدیر مدیر روابط عمومی برتر بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران و نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی را دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌ عمومی و مراسم پایانی بیستمین دوره جشنواره برترین‌های روابط‌ عمومی ایران، با پیام ویدیویی آنه‌گرت آبارزوا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، با حضور فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی ایرانی و بین‌المللی، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری، نشان ویژه «مسئولیت اجتماعی و امور خیریه» را به دلیل توجه، تاکید، برنامه‌ریری و استمرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی و امور خیریه دریافت کرد.



همچنین گروه مالی گردشگری در این مراسم موفق شد تندیس و لوح سپاس روابط عمومی برتر را به دلیل استانداردهای حرفه‌ای (علمی - صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها در موضوع «اطلاع‌رسانی» به دست آورد.

بر اساس این گزارش، لوح سپاس مدیر روابط عمومی برتر نیز به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته با ذی‌نفعان داخلی و خارجی و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی در سال 1402 به امیر نیکرویان مدیر امور روابط عمومی گروه مالی گردشگری اهدا شد.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر