پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: 88300
تاریخ انتشار: 13 آذر 1402 11:36
عمر مجوزهای کاغذی در سال ۱۴۰۳ به پایان می رسد

مجوزهای الکترونیکی جایگزین مجوزهای کاغذی خواهند شد

سیدامیر سیاح، رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار گفت: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم و به منظور تسهیل فرآیند صدور مجوزها چنین مقرر شده که تا پایان سال جاری مجوزهای الکترونیکی جایگزین مجوزهای کاغذی شوند.
رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار گفت: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم و به منظور تسهیل فرآیند صدور مجوزها چنین مقرر شده که تا پایان سال جاری مجوزهای الکترونیکی جایگزین مجوزهای کاغذی شوند.

سیدامیر سیاح افزود: به همین علت از ابتدای سال ۱۴۰۳ دولت فقط مجوزهای الکترونیکی را به رسمیت می شناسد و اگر نام صاحب کسب و کار در بانک اطلاعاتی دارندگان شناسه یکتا به نشانی http://qr.mojavez.ir نباشد، آن کسب و کار فاقد اعتبار خواهد بود.

 رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار  در ادامه افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه ملی مجوزها به نشانی http://mojavez.ir در چند دقیقه درخواست خود را به ثبت برسانند و پس از طی مدتی شناسه یکتا را نیز از همین درگاه دریافت کنند. صاحبان کسب و کارهای قدیمی هم می توانند بدون پرداخت هزینه ای با استفاده از گوشی های هوشمند نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام نمایند. لازم به توضیح است که دارندگان مجوزهای کاغذی از ابتدای سال آینده اگر شناسه یکتا نداشته باشند مجوز آن ها نامعتبر خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر