جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 8804
تاریخ انتشار: 26 آذر 1392 13:07
به گزارش راه مردم ؛‌دکترربیعی در این جلسه از خدمات حسین‌نژاد مدیرعامل سابق صندوق مهر امام رضا (ع) تقدیرکرد و گفت:‌  به طور قطع از خدمات و پیشنهادهای ارزشمند وی در دوره جدید نیز استفاده می شود .


وی با اشاره به اینکه ‌جابه جایی طبیعت کاراست گفت:‌ چنانچه جابه جایی ها با حرمت انجام شود، بدون مطالعه و بر اساس خویشاوند سالاری نباشد موجب ورود روحیه و ان‍رژی جدید به دستگاه ها می شود.
دکتر ربیعی اضافه کرد:‌ صندوق مهرامام رضا(ع) با زندگی مردم ارتباط تنگاتنگ دارد و افراد زیادی برای تهیه جهیزیه‌، برگزاری مراسم ازدواج و به طور کلی اتفاق های تلخ وشیرین با این صندوق گره می خورند بنابراین جایگاه مهمی در جامعه دارد.
وزیرتعاون ،‌کار و رفاه اجتماعی به یکی از سفرهای خود به زابل اشاره کرد و افزود :‌ درآنجا معلولی را دیدم که با وام صندوق مهر امام رضا (ع) فرش می بافت و لذت دیدن تصویرشادی آن معلول، راه اندازی کسب و کار وتلاش برای امرار معاش به واسطه گرفتن وام از صندوق مهر امام رضا(ع) فراموش نشدنی است.
وی با تاکید بر توزیع وام ها در اشکال جدید ‌و بهینه کردن آن یاد آورشد:‌ این صندوق به نام مقدس امام رضا(ع) است و همین دلیل مسئولیت کارکنان آن را بیشتر می کند و باید رضایت امام رضا(ع) درتمام ابعاد آن درنظرگرفته شود.
دکتر ربیعی همچنین به سابقه درخشان اصغر نورالله زاده سرپرست جدید این صندوق اشاره کرد و ادامه داد: ‌باید تمام فعالیت ها درتمام عرصه های کشور در راستای منویات رهبری و پایداری انقلاب اسلامی باشد .
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر